Restaurering av 1953 TD
- Jørgen Topp
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2646
av Jørgen Topp
Restaurering av 1953 TD opprettet av Jørgen Topp
Hei,
Har demontert TDen og siden jeg nå sandblåser skjermer etc for rust etc tenker jeg å skifte noe av vinylen. Noe har jo blitt misfarget og ser ikke spesielt godt ut. Tror fargen er Buiscuit. Bilen er kremfarget meg beige skinn.
Blir det helt pudding å sette inn nytt dashbord i heltre? Vinylen er ikke pen lenger, men jeg ønsker ikke å gå på akkord med originaliteten.
Håper ellers å kunne shine opp knapper og duppedittene på dashbordet, men tror nok noe må kjøpes nytt eller brukt. Om det er noen som har pene, brukte deler liggende så si gjerne ifra.
Ellers kan nevnes at å demontere bilen er en særdeles fin måte å bli kjent med den. Alt er mekanisk og det meste er rimelig logisk og greit. Mye jobb, men lell så moro:)
Fine MG dager ønskes
Har demontert TDen og siden jeg nå sandblåser skjermer etc for rust etc tenker jeg å skifte noe av vinylen. Noe har jo blitt misfarget og ser ikke spesielt godt ut. Tror fargen er Buiscuit. Bilen er kremfarget meg beige skinn.
Blir det helt pudding å sette inn nytt dashbord i heltre? Vinylen er ikke pen lenger, men jeg ønsker ikke å gå på akkord med originaliteten.
Håper ellers å kunne shine opp knapper og duppedittene på dashbordet, men tror nok noe må kjøpes nytt eller brukt. Om det er noen som har pene, brukte deler liggende så si gjerne ifra.
Ellers kan nevnes at å demontere bilen er en særdeles fin måte å bli kjent med den. Alt er mekanisk og det meste er rimelig logisk og greit. Mye jobb, men lell så moro:)
Fine MG dager ønskes
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Knut H. Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2647
av Knut H. Ødegaard
Besvart av Knut H. Ødegaard i emne Restaurering av 1953 TD
Bilder bilder bilder!!!!
Vi vil også se!
Vi vil også se!
- Jørgen Topp
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2648
av Jørgen Topp
Besvart av Jørgen Topp i emne Restaurering av 1953 TD
Øøhhh,
Beklager!
Selvfølgelig skal jeg ta bilder. Jeg har tatt en bråta med bilder med min mobil, men skal ta med iPad da jeg er rimelig idiot nåler det gjelder data. Enkelte påstår at om man har Ipone og IPad er det så enkelt så. Særlig.
Håkke som, jeg tar med IPad og tar litt bilder slik det ser ut nå. Ikke akkurat proft eller strømlinjeformet, men lell a gutt, det blir vel en ornings. Med litt hjelp her og der...
Gi meg en dag eller to.
J
Beklager!
Selvfølgelig skal jeg ta bilder. Jeg har tatt en bråta med bilder med min mobil, men skal ta med iPad da jeg er rimelig idiot nåler det gjelder data. Enkelte påstår at om man har Ipone og IPad er det så enkelt så. Særlig.
Håkke som, jeg tar med IPad og tar litt bilder slik det ser ut nå. Ikke akkurat proft eller strømlinjeformet, men lell a gutt, det blir vel en ornings. Med litt hjelp her og der...
Gi meg en dag eller to.
J
- Bjørn Erik Johannessen
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2653
av Bjørn Erik Johannessen
Besvart av Bjørn Erik Johannessen i emne Restaurering av 1953 TD
No eBay APP ID and/or Cert ID defined in Kunena configurationHei Jørgen, - se på denne:
Mye å finne på e-Bay til T-serien. Lykke til ! Håper det kommer bilder, for det høres gøy ut :cheer:
Bjørn Erik
Mye å finne på e-Bay til T-serien. Lykke til ! Håper det kommer bilder, for det høres gøy ut :cheer:
Bjørn Erik
- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2654
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Restaurering av 1953 TD
Hallo Jørgen. Jeg har selv en 1953 TD, og jeg ville aldri satt inn nytt dashbord i heltre. Mitt dashbord er heller ikke vakkert, men det er i alle fall originalt.
Vedlegget ble ikke funnet
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden - 11 år 4 måneder dager siden #2655
av Kjell Hagen Nilsen
Jørgen,
Jeg brukte på den siste MGAen jeg restaurerte en farge som heter Honey Tan. Litt gulere enn Bisquit, men som du ser av bildet en fin farge, spesielt mot grønn bil. Jeg har noe av dette materialet på lager, men er usikker på om jeg har nok til å dekke bredden av dashboardet ditt. Kan du måle det og sende meg så skal jeg se om jeg har nok.
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Restaurering av 1953 TD
Vedlegget ble ikke funnet
Jørgen,
Jeg brukte på den siste MGAen jeg restaurerte en farge som heter Honey Tan. Litt gulere enn Bisquit, men som du ser av bildet en fin farge, spesielt mot grønn bil. Jeg har noe av dette materialet på lager, men er usikker på om jeg har nok til å dekke bredden av dashboardet ditt. Kan du måle det og sende meg så skal jeg se om jeg har nok.
Last edit: 11 år 4 måneder dager siden by Truls Sundt.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.201 sekunder