Restaurering av 1953 TD

• Jørgen Topp
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 2 måneder dager siden #4112 av Jørgen Topp
Besvart av Jørgen Topp i emne Restaurering av 1953 TD
Har nå en ny utfordring. Grillen sitter ca 1,5 cm forlangt til venstre med det resultat at siden på grillen berører karosseriet en smule. På høyre side er det god margin. Har løsnet det som løsnes kan, uten å løfte ut grillen. Etter sigende er det godt monn til å flytte litt på grillen. Vel, jeg klarer det ikke. Hva gjør jeg feil? Tips mottas, som alltid, med stor takk. Og folkens, SJÅ PÅ VÆRET!

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Jørgen Topp
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 2 måneder dager siden #4143 av Jørgen Topp
Besvart av Jørgen Topp i emne Restaurering av 1953 TD
Idag hadde jeg min første MGtur siden motoren skar seg og jeg begynte å demontere TDen for omtrent 22 mndr siden! En utrolig fin følelse. Problemene med overledning fant jeg, etter 3 dager søking med meget god hjelp, i høyre baklykt. To ledninger var feilkoblet og den ene hadde skadd strømpe som kom borti gods. Vel, nå gårn.Fikk litt justeringshjelp og i morgen blir det ørlite småting før panseret monteres. Da gjenstår litt småtterier med kalesje og noen beslag. Men altså, jeg kjører MG.

• Jan Emil Kristoffersen
  • Besøkende
  • Besøkende
10 år 2 måneder dager siden #4144 av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne Restaurering av 1953 TD
Gratulerer! Nå gjelder det å kjøre den inn pent før du hengir deg til herlige seriøse temporitt langs svingete landeveier...

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.229 sekunder
Forumløsning av: Kunena