MGB Elsystem

• Bjørn Rygh
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 6 måneder dager siden #2265 av Bjørn Rygh
Besvart av Bjørn Rygh i emne MGB Elsystem
Hei her er det mye meninger om mangt ,jeg tror ikke el anlegget på mg er dårligre en andre merker ,mørketsfyrste kommer vel I fra di som ikke kann reparere ,man må huske på at dette er gamle biler som faktisk kan repareres noe dagens biler ikke kan uten PC å takk for det ,Et svenak bil magasin skrev en gang MG er verdens beste sports bil begrunlsen var komfortabel å kjøre lettmekket dele tilgangen enorm .Ps det var MGB. MVH Bjørn

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Tom Lynga
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 6 måneder dager siden #2308 av Tom Lynga
Besvart av Tom Lynga i emne MGB Elsystem
Hei og god jul alle,

Jeg er også ganske fersk MGB-eier, og har fått mange tips når det elektriske har slått seg vrang. Særlig Truls vil jeg rette en stor takk til ! Og til Kjell Hagen Nilsen, som holdt foredrag for oss i Follo om MG'ns elektriske anlegg. Stor nytte for meg, og sikkert flere og.

Det er dette som gjør det så godt å ha en gammelbil, det er alltids noe å ta tak i, for de må jo vedlikeholdes. Og vi vedlikeholder på hvert vårt vis, noen skifter utslitt, med nytt, originalt, andre forbedrer, slik enhver utvikler på en bilfabrikk ville gjort. Felles for oss er gleden ved MG, og gleden ved å treffe andre som har samme lidenskap.

Nå som vintern er her, den grønne utgaven :) så fyller jeg tiden med å lese MG-stoff, gjerne teknisk, og ikke mist drive med min andre lidenskap: Små tog; stor gutt som fortsatt leker :P

MG-hilsen

Tom Lynga, Kolbotn

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 5 måneder dager siden - 11 år 5 måneder dager siden #2309 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne MGB Elsystem
Hei

Jeg hadde som mange andre gremlins i mitt elektriske ledningsnett. Mange overhaler motorer, sveiser, lakkerer, men vi glemmer å "overhale" det elektriske anlegget. Jeg endte opp med å kjøpe nytt:

www.autosparks.co.uk/

www.autosparks.co.uk/index.php?cPath=345

..... og har ALDRI angrett!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen gremlings eller fuzz!!!

Dyrt - tja - 2000-3000 kr, men hvor irriterende er ikke en stopp,...

:woohoo:

halvor

Vedlegget ble ikke funnet

Last edit: 11 år 5 måneder dager siden by Halvor Asland.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.267 sekunder
Forumløsning av: Kunena