- Mottatte takk 0
Kun MG på turer i regi av klubben?
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden - 11 år 8 måneder dager siden #1817
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
Hei
Min erfaring er at Rogaland senter består av svært aktive, intiativrike og fornuftige medlemmer som får til det de setter seg som mål!! Jeg er også innom fra tid annet og føler meg svært godt modtatt!!
På den bakgrunn kan ikke jeg skjønne annet enn at det må være seriøse grunnen for at senteret har tatt denne beslutningen.
Kan jeg oppfordre Rogaland senter til å løfte litt på sløret slik at vi andre kan få litt innsikt i hva som ligger bak?
mvh
Halvor
Min erfaring er at Rogaland senter består av svært aktive, intiativrike og fornuftige medlemmer som får til det de setter seg som mål!! Jeg er også innom fra tid annet og føler meg svært godt modtatt!!
På den bakgrunn kan ikke jeg skjønne annet enn at det må være seriøse grunnen for at senteret har tatt denne beslutningen.
Kan jeg oppfordre Rogaland senter til å løfte litt på sløret slik at vi andre kan få litt innsikt i hva som ligger bak?
mvh
Halvor
Last edit: 11 år 8 måneder dager siden by Halvor Asland.
Emnet er låst.
- Tore Petter Stensrud
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1818
av Tore Petter Stensrud
Besvart av Tore Petter Stensrud i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
Jeg har hatt MG siden 1988 og har nå en MGB GTV8 og deltar på mange av klubbens arrangement lokalt. Til våren er det planlagt en oppgradering av hjulopphenger på GTn og det er ikke sikkert jeg blir helt ferdig til neste sesongs første turer med Follo senter. Både kona og jeg vil synes det vil være veldig trist dersom vi da ikke skulle kunne bli med våre venner i klubben på tur med vår Morgan en gang eller to i løpet av sesongen.
Vi har vært med på flere senter-turer med vår GT og det hender at det er enkelte andre bilmerker som dukker opp (Healey, Jaguar, Rover, Morgan ol.) og det synes vi bare er hyggelig. Jeg er imidlertid enig at dersom vi snakker om en utstilling med hensikt å promotere klubben og bilmerket, som f.eks. på Ekebergmarkedet ,kan vi jo ikke stille med noe annet enn MG. Slik jeg ser det er jo turene primært til for at vi skal ha en hyggelig opplevelse sammen med våre klubbvenner og da spiller det jo ingen rolle om enkelte av våre venner stiller med et annet bilmerke.
Vi har vært med på flere senter-turer med vår GT og det hender at det er enkelte andre bilmerker som dukker opp (Healey, Jaguar, Rover, Morgan ol.) og det synes vi bare er hyggelig. Jeg er imidlertid enig at dersom vi snakker om en utstilling med hensikt å promotere klubben og bilmerket, som f.eks. på Ekebergmarkedet ,kan vi jo ikke stille med noe annet enn MG. Slik jeg ser det er jo turene primært til for at vi skal ha en hyggelig opplevelse sammen med våre klubbvenner og da spiller det jo ingen rolle om enkelte av våre venner stiller med et annet bilmerke.
Emnet er låst.
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1819
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
I Bergen kjører vi sammen med Triumph, Vauxhall, Jaguar og sikkert flere, og det er bare bra. Jeg håper vi ser flere.
Emnet er låst.
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1820
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
Hei
Synes det er utidig å slenge ut dette på forumet uten å ha undersøkt med Rogaland hva dette innbærer. Jeg vet at Rogaland synes det er hyggelig å ha med seg folk med interesse for alle typer biler, men kanskje de ønsker at flest mulig skal bruke sin MG når de er på tur med sentre, fordi det er MG som er hovedinteressen.
Synes det er utidig å slenge ut dette på forumet uten å ha undersøkt med Rogaland hva dette innbærer. Jeg vet at Rogaland synes det er hyggelig å ha med seg folk med interesse for alle typer biler, men kanskje de ønsker at flest mulig skal bruke sin MG når de er på tur med sentre, fordi det er MG som er hovedinteressen.
Emnet er låst.
- Peter Skarsjø
- Avlogget
- Administrator
-
Less
Mer
11 år 8 måneder dager siden #1821
av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
Jeg går ut fra at den korreksen var til meg, Thor?
Jeg vet ikke hva Rogaland "synes" eller "ønsker". Jeg kommenterte det som er kunngjort etter et vedtak på siste medlemsmøte i senteret. Der skrev jeg hva jeg synes om fremgangsmåten.
Litt sånn som du kommenterer fremgangsmåten min nå.
Jeg vet ikke hva Rogaland "synes" eller "ønsker". Jeg kommenterte det som er kunngjort etter et vedtak på siste medlemsmøte i senteret. Der skrev jeg hva jeg synes om fremgangsmåten.
Litt sånn som du kommenterer fremgangsmåten min nå.
Emnet er låst.
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1822
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Kun MG på turer i regi av klubben?
Hei Peter
Jeg sikter til den som satt i gang tråden ukritisk
Jeg sikter til den som satt i gang tråden ukritisk

Emnet er låst.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.211 sekunder