NMGK og sosiale media

• Kenneth Gustavsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #1400 av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne NMGK og sosiale media
Litt usikker på om man trenger så mange administratorer på en såpass liten side som dette vil bli, men jeg kan også stille opp. Vi må, dersom det blir godkjent, passe oss litt for å lesse ned nyhetsstrømmen til folk for mye også!

Håper styret behandler denne saken rimelig fort. Som vi alle vet, er interessen og engasjementet størst på våren og sommeren. Derfor hadde det vært fint om man kunne dra fordel av at de fleste bilene fortsatt er på veien en stund til under oppstarten, forutsatt at styret godkjenner det da...

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Ola Thygesen
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden - 11 år 10 måneder dager siden #1401 av Ola Thygesen
Besvart av Ola Thygesen i emne NMGK og sosiale media
Styret har fulgt nøye med og lest alle innleggene som står på forummet vedr.
NMGK og sosiale media.
Det er gledelig at så mange har engasjert seg i problemstillingen og skrevet gode innlegg.Tiden er tydeligvis moden for å ta nye grep!
Det er ennå mer gledelig at de fleste innleggene trekker i samme retning og Thors forslag vil bringe klubben raskt på FB-banen.
Som Halvor riktig påpeker vil Thors forslag gjøre Oslo Senters FB-side til en offisiell FB-side for NMGK og trenger derfor forankring
i et styrevedtak, basert på søknad fra Oslo Senter, som skal protokolleres. Saken vil bli behandlet på neste styremøte i august.
Her vil også opprettelse av instagram, som det er fremkommet ønsker om, bli behandlet.

Ja Thor, vi er med, men må ha det formelle i orden!

For at det ikke skal oppstå forsinkelser i prosessen er vårt syn at webmaster Truls, Peter Skarsjø og FB admin.Thor allerede nå kan samarbeide om den videre utviklingen.

Mvh Ola
Styreleder
Last edit: 11 år 10 måneder dager siden by Ola Thygesen. Grunn: skrivefeil

• Thor Sørensen
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #1403 av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne NMGK og sosiale media
Tror det bare er en fordel å ha fler til å kunne legge inn på FB, har da mulighet til å holde siden mer oppdatert.
Enig med deg om at det er en fordel med hurtig avgjørelse, dette er en gratisside for klubben.

• Kenneth Gustavsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 9 måneder dager siden #1693 av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne NMGK og sosiale media
Hei igjen.
August er nå over og styremøtet skal ha funnet sted iflg. tidligere innlegg.
Jeg finner ikke en ny FB side og Oslos side er ikke blitt landsdekkende etter det jeg kan se.
Jeg lurer derfor på hva utfallet av denne saken har blitt.

Mer
11 år 9 måneder dager siden #1694 av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne NMGK og sosiale media
Styret oppnevnte en arbeidsgruppe bestående av Halvor Asland og meg selv for å utrede og anbefale en mediestrategi for klubben. Tidsfrist er satt til 1/11 for å sikre at forslagene får en grundig behandling i klubbens organer før årsmøtet.

Mandatet er ikke bare å anbefale ja/nei til facebook - jeg tror alle er innstilt på at facebook vil være del av porteføljen i fremtiden, så det ville være fort gjort. Men styret opplever det problematisk at vi oppretter nye fora uten at disse koordineres. Det er viktig at slike fora er *klubbens* fora og ikke den enkelte initiativtakers. Vi ser allerede tilløp til noe jeg vil karakterisere som et konkurranseforhold mellom ulike medier. Det er ikke klubben eller MG-miljøet tjent med.

Det er for tidlig å snakke om hva som kommer ut av denne arbeidsgruppen. Vi skal fremlegge en rapport til styret innen den satte tidsfristen. Jeg ber om forståelse for at vi derfor ikke bør føre en parallell debatt på forumet. Dere andre må naturligvis gjerne diskutere videre her, men Halvor og jeg må nesten få være unnskyldt uten at det betyr at vi ikke er interessert i hva dere mener.

Peter

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.195 sekunder
Forumløsning av: Kunena