Diskusjon om tekniske emner. Tekniske spørsmål og svar fra medlemmene.
Reservedeler
- Knut H. Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2527
av Knut H. Ødegaard
Besvart av Knut H. Ødegaard i emne Reservedeler
Hehe, ja den er veldig grå på bildet, men det er fordi den allerede er blandet med vann. Den var ikke fullt så ille da jeg tok en liten årelating da....
Den Eezybleed greia virket smart. Hvor finnes den tilgjengelig? jeg ser de har den på Amazon etc, men den er kanskje å få tak i lokalt også..?
Jeg har sett noen løsninger med vakuum også, hvor du kopler på luftenippelen. Problemet med disse er at luftblærene i rørene ikke blir komprimert og ikke får særlig fart, noe som resulterer i at bremsevæsken går forbi luftblærene...
Den Eezybleed greia virket smart. Hvor finnes den tilgjengelig? jeg ser de har den på Amazon etc, men den er kanskje å få tak i lokalt også..?
Jeg har sett noen løsninger med vakuum også, hvor du kopler på luftenippelen. Problemet med disse er at luftblærene i rørene ikke blir komprimert og ikke får særlig fart, noe som resulterer i at bremsevæsken går forbi luftblærene...
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Knut H. Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2529
av Knut H. Ødegaard
Eezybleed bestilt på eBay :woohoo: Glimrende dingz. Høy Må-Ha faktor...
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2530
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Reservedeler
Ser du har allerede bestilt den Knut, men ellers er jo dette ting jeg lagerfører. Jeg var litt for sen med å se innlegget ditt hvor du spør om hvor du kan få tak i den.
- Knut H. Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2531
av Knut H. Ødegaard
OK, synd det. Men det var jo ikke dyre greiene. Var faktisk inne på webben din, men fant den ikke. Hadde væt fint med en søkefunksjon...
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 5 måneder dager siden #2532
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Reservedeler
Jeg har tilgang til over 85.000 delenummere på deler til klassiske biler i systemet mitt og selv om jeg på langt nær lagerfører alle disse har jeg ikke kapasitet til å ajourføre en WEB-katalog. Har derfor valgt å ikke ha noen istedet for å ha en utdatert en. Jeg er imidlertid "alltid" tilgjengelig på email "info@mgservice.no" eller telefon 90862434.
- Knut H. Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2588
av Knut H. Ødegaard
Har skiftet bremsevæske og clutchvæske, og luftet med Eezybleed. "It's like a walk in the park". Kan anbefales for alle som gjør dette alene, og siden Kjell har den på lager er vel oppfordringen klar: Løp&Kjøp!
Den eneste oppfordringen er å ha mye filler eller tørkepapir sånn at man ikke søler DOT4 på karosseri....
Den eneste oppfordringen er å ha mye filler eller tørkepapir sånn at man ikke søler DOT4 på karosseri....
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.214 sekunder