Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold
- Henning Dahlgren
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2940
av Henning Dahlgren
Kan man ikke bruke en mutterklyver fra Biltema?. Jeg har en slik til bare ca 50 kr. det erden jeg har tenkt å bruke. Lurer samtidig på om det skal være en kopper pakning i midten før den store flate med 3 hull skal på. Spennende oppdrag,,,, mvh Henning
Besvart av Henning Dahlgren i emne Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Jan Emil Kristoffersen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2947
av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold
hei Henning!
Vet ikke om jeg kommer til med mutterkløyver, alt er trangere i en TF..
Det er en kobber/asbest pakning her, jeg fikk den fra Moss.
mvh
Jan Emil
Vet ikke om jeg kommer til med mutterkløyver, alt er trangere i en TF..
Det er en kobber/asbest pakning her, jeg fikk den fra Moss.
mvh
Jan Emil
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2950
av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold
Når du skal skru på de nye mutterne, så smør pinneskruene med Comma Copper Ease. Da er det enkelt å få dem av igjen neste gang.
- Henning Dahlgren
- Besøkende
-
10 år 6 måneder dager siden #3692
av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold
Det tok litt tid med meg og mutterne på TDen, men etter å ha parkert den for vinteren, så gikk jeg løs på dem forleden dag. satte på mutterkutter og vis så sa det knekk og det var gjort på 30 sekunder. Det var messingmuttere på min, men det skulle vel være greit med syrefast og sette på igjen. Eller er det noen som har motforestillinger for det?
Det gikk veldig fint med mutterknekkern til Biltema. Det var veldig greit og slippe med noe åpen flamme i motorrummet.
Vil samtidig ønske som er innpå her , en riktig god jul.
Henning
Det gikk veldig fint med mutterknekkern til Biltema. Det var veldig greit og slippe med noe åpen flamme i motorrummet.
Vil samtidig ønske som er innpå her , en riktig god jul.
Henning
- Jan Emil Kristoffersen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 6 måneder dager siden #3694
av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne Gjenstridige messingmuttere på exhaustmanifold
Skal gjøre det samme med min TF i vinter. Hvilken mutterknekker var det du brukte? Tror Biltema har flere typer, og det er trangt der, i hvert fall på en TF!
- Henning Dahlgren
- Besøkende
-
10 år 6 måneder dager siden #3701
av Henning Dahlgren
Ja de har 2 typer, (størelser). Det er den minste som passet til min. Lykke til med jobben.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.268 sekunder