Det blåser inn i MGB GTen!
- Ola Thygesen
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden #630
av Ola Thygesen
Besvart av Ola Thygesen i emne Sv: Det blåser inn i MGB GTen!
Raymond, om det regner og bilen står stille er det fint å tette luftinntaket. Ikke gjør dette om du kjører.Resultatet er dugg på ruten og du får redusert sikt. Spesielt ille om du kjører i regn og tuneller.Ventilasjonsluken din sitter antagelig fast i åpen stilling.
Dette må du få reparert. Skjønner at det blåser surt om den står åpen.
Ring meg så avtaler vi et lite reparasjonsmøte hjemme hos meg og førsøker å få luken til å virke som den skal.
Dette må du få reparert. Skjønner at det blåser surt om den står åpen.
Ring meg så avtaler vi et lite reparasjonsmøte hjemme hos meg og førsøker å få luken til å virke som den skal.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden #634
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: Det blåser inn i MGB GTen!
Alle er tydeligvis ikke enige om virkningen av å kjøre med inntaksdekslet på. Her er et innlegg fra fra en nederlender i tråden hos BBS:
Raymond
Put a piece of ducktape over the fresh air vent on the outside.
That way if you leave the flap open you recirculate (warmer) interior air in to your heater.
Making it a lot more comfortable.
That combined with an 88 degree thermostat makes it a very comfortable winter car (-15 here this winter and still comfortable)
Raymond
Put a piece of ducktape over the fresh air vent on the outside.
That way if you leave the flap open you recirculate (warmer) interior air in to your heater.
Making it a lot more comfortable.
That combined with an 88 degree thermostat makes it a very comfortable winter car (-15 here this winter and still comfortable)
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden - 12 år 2 måneder dager siden #635
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Sv: Det blåser inn i MGB GTen!
Følgende er blitt skrevet.
Jeg tror folk vil bli mer med på disse forumsidene etter hvert. Men for å styrke klubbens flotte web så er det kanskje en ide at ikke enkeltsentre konsentrer mye av sin webaktivitet på helt egne løsninger som FB og egne websider.
Det ville nok gagne aktivitetene på klubbens hjemmesider om alle brukte NMGK webben som sin hovedkommunikasjonsform ut mot medlemmene, og heller evt. om i det hele tatt nødvendig, bruker andre fora som støttefunksjoner.
Sentres egen side og FB for sentre er et tillegg som er med på å styrke nmgk hjemmeside, mer info mer interesant. FB er et helt annet fora, og kan ikke likestilles med hjemmesiden. Hjemmesider til sentre er med på å samle sentertilhørighet og å gjøre klubben mer spennende.
Det er slik at mange ikke er på sidene i det hele tatt, hvorfor det? Her tror jeg bladet, styre og sentre har en jobb å gjøre, med å få større interesse for hjemmesiden, noen ganger er FB en fin inngangsvinkel, samme er sentres hjemmeside.
A ta opp tema og vise det på sentermøter bidrar også til å skape mer interesse.
Jeg synes at sentrene skal forsette med å ha egene sider på lokalplan og opprette FB sider i tillegg.
Det viktigste er at linkene går begge veier.
Avslutningsvis vil jeg påpeke at det er viktig at de egne hjemmesider og FB sider er for NMGK, ikke konkurerende sider, da villeder man istedet for å bygge opp under NMGK.
Jeg tror folk vil bli mer med på disse forumsidene etter hvert. Men for å styrke klubbens flotte web så er det kanskje en ide at ikke enkeltsentre konsentrer mye av sin webaktivitet på helt egne løsninger som FB og egne websider.
Det ville nok gagne aktivitetene på klubbens hjemmesider om alle brukte NMGK webben som sin hovedkommunikasjonsform ut mot medlemmene, og heller evt. om i det hele tatt nødvendig, bruker andre fora som støttefunksjoner.
Sentres egen side og FB for sentre er et tillegg som er med på å styrke nmgk hjemmeside, mer info mer interesant. FB er et helt annet fora, og kan ikke likestilles med hjemmesiden. Hjemmesider til sentre er med på å samle sentertilhørighet og å gjøre klubben mer spennende.
Det er slik at mange ikke er på sidene i det hele tatt, hvorfor det? Her tror jeg bladet, styre og sentre har en jobb å gjøre, med å få større interesse for hjemmesiden, noen ganger er FB en fin inngangsvinkel, samme er sentres hjemmeside.
A ta opp tema og vise det på sentermøter bidrar også til å skape mer interesse.
Jeg synes at sentrene skal forsette med å ha egene sider på lokalplan og opprette FB sider i tillegg.
Det viktigste er at linkene går begge veier.
Avslutningsvis vil jeg påpeke at det er viktig at de egne hjemmesider og FB sider er for NMGK, ikke konkurerende sider, da villeder man istedet for å bygge opp under NMGK.
Last edit: 12 år 2 måneder dager siden by Thor Sørensen.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden #648
av Raymond Wardenær
Frisklufta som ble litt voldsom
Dere har kanskje lest tråden. Luftspjellet sto fast, og i åpen stilling. Jeg sprøytet inn litt oppløsningsvæske og lot det stå.
På klubbmøtet i Oslo i går ville Bjørn Rygh ta en titt. Han loa seg inn, stakk hånda bak øvre del av midtkonsollet og gjorde et eller annet. Dermed løsnet han på spjellet. Det tok knapt et minutt.
Takk skal du ha, Bjørn! :cheer:
Dere har kanskje lest tråden. Luftspjellet sto fast, og i åpen stilling. Jeg sprøytet inn litt oppløsningsvæske og lot det stå.
På klubbmøtet i Oslo i går ville Bjørn Rygh ta en titt. Han loa seg inn, stakk hånda bak øvre del av midtkonsollet og gjorde et eller annet. Dermed løsnet han på spjellet. Det tok knapt et minutt.
Takk skal du ha, Bjørn! :cheer:
- Kai Endre Hager
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden - 12 år 2 måneder dager siden #658
av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Sv: Det blåser inn i MGB GTen!
Hva skulle vi gjort uten veteranene og spesialistene?? :lol: :unsure:
Last edit: 12 år 2 måneder dager siden by Kai Endre Hager.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 2 måneder dager siden #661
av Raymond Wardenær
Nemlig!
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.184 sekunder