Kjøp av deler.
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
12 år 4 uker dager siden #949
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Sv: Kjøp av deler.
Hei
Jeg sjekker alltid norsk leverandører først (de som har websider). Prisene er generelt litt høyere enn i England men ikke mye når moms og post inkluderes. Jeg synes at vi burde bruke de norske ellers risikere vi å miste dem. Som det står over blir det fort veldig dyrt hvis noe går galt.
Jeg sjekker alltid norsk leverandører først (de som har websider). Prisene er generelt litt høyere enn i England men ikke mye når moms og post inkluderes. Jeg synes at vi burde bruke de norske ellers risikere vi å miste dem. Som det står over blir det fort veldig dyrt hvis noe går galt.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Frank Rygh
- Besøkende
-
12 år 4 uker dager siden - 12 år 4 uker dager siden #950
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: Kjøp av deler.
Hei
Har selv positive erfaringer med de Norske dele leverandørene til våre biler
www.unneberg-bil.no har også det meste av deler til Engelsk bil
Unneberg bil holder til i Tønsberg - Vestfold
Har selv positive erfaringer med de Norske dele leverandørene til våre biler
www.unneberg-bil.no har også det meste av deler til Engelsk bil
Unneberg bil holder til i Tønsberg - Vestfold
Last edit: 12 år 4 uker dager siden by Frank Rygh.
- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
12 år 3 uker dager siden #985
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: Kjøp av deler.
Siden jeg bor i Oslo, er det veldig greit å kjøre opp til Kjell i MG-service på Alnabru. Han har veldig menge deler liggende, og det han ikke har, bestiller han. Ofte tar det under en uke å få delene fra England.
Ellers er MG-Hagen i Mysen på samme måten en butikk som sitter på et stort lager, også de er meget serviceminded.
Jeg er enig med dem som sier at vi må støtte opp om disse norske leverandørene slik at de fortsetter sin virksomhet!
Ellers er MG-Hagen i Mysen på samme måten en butikk som sitter på et stort lager, også de er meget serviceminded.
Jeg er enig med dem som sier at vi må støtte opp om disse norske leverandørene slik at de fortsetter sin virksomhet!
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.214 sekunder