MGB versus MG Midget

• Thor Wilthil
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 6 måneder dager siden #4658 av Thor Wilthil
Besvart av Thor Wilthil i emne MGB versus MG Midget
Har selv en Midget, og som det er sagt før....en skikkelig morsom bil å kjøre! Min er restaurert for ca ti år siden, og pr. I dag har jeg ikke funnet rust på den. ALLE biler fra denne tidsepoker rustet, noen være enn andre. Som det også er sagt....det blir litt slitsomt på langtur, vi har da gjennomført dagsetapper på rundt 40 mil, åpent, men da har vi brukt ørepropper og hodeplagg. Vet ikke hvor du bor, vi holder til på Lindesnes, og vil du prøvesitte....hjertelig velkommen!

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Thor Wilthil
  • Besøkende
  • Besøkende
8 år 5 måneder dager siden #5446 av Thor Wilthil
Besvart av Thor Wilthil i emne MGB versus MG Midget
Hei. Enten det er en Midget eller en B så ruster de...akkurat som alle biler gjorde på 60 tallet. Engelske biler var ikke noe verre enn andre på den tiden. Fordelen i dag er at du kan få tak i alt av karosserideler til begge disse MG'ene, og som regel koster de ikke allverden heller. Men-som alltid skal du kjøpe så få tak i et godt eksemplar, og de finnes. Alltid rimeligere å kjøpe gode eksemplarer framfor å restaurere, om ikke det er slik at det er nettopp jobben som frister, da...
Men som sagt, MG' rusta ikke mer enn andre biler fra tiden, og både Midget og B'en er morsomme biler, jeg har selv hatt Midget, og har nå en B....

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.196 sekunder
Forumløsning av: Kunena