EEOTY 2014
- Jan Vidar Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2215
av Jan Vidar Ødegaard
Besvart av Jan Vidar Ødegaard i emne EEOTY 2014
Jeg planlegger å dra med "lillebror". Er det ingen flere som kunne tenke seg campingtilværelse og oppleve litt "festival stemning"? Litt mindre enn 2 km fra Hotel Nyborg Strand:
strandcamping.dk/
strandcamping.dk/
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden - 11 år 6 måneder dager siden #2226
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne EEOTY 2014
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :lol:
Jeg er med!!! Nr. 143!!
Om jeg tolker dette rett, skulle det være over 100 ledige plasser igjen.. :unsure: Taket er 250??
Halvor
Jeg er med!!! Nr. 143!!
Om jeg tolker dette rett, skulle det være over 100 ledige plasser igjen.. :unsure: Taket er 250??
Halvor
Last edit: 11 år 6 måneder dager siden by Halvor Asland.
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2227
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne EEOTY 2014
Flott Halvor! Da ordnet det seg 
Ja, taket på deltagere er 250. Det var i alle fall det som ble opplyst fra arrangøren.
Når du kommer inn fra venteliste og så bare er nummer 143 så spørs det om det ikke er litt laber påmelding fra resten av Europa.
Det forundrer meg at på flere forum jeg er med i, spesielt engelske, så er det overraskende laber aktivitet rundt tema EEOTY 2014.
Før om årene har det liksom ikke vært måte på hvor mange engasjerte innlegg med MG entusiaster som skal reise.
Nå synes tema ikke fullt så engasjerende.
Kanskje mange var i DK i fjor på jubileet da, og derfor er det ikke like interresant i år?
Vi får, ikke minst for arrangøren, håpe at alle plasser blir fylt opp. Det er en omfattende oppgave å arrangere og kostbar om man ikke når de økonomiske målene.

Ja, taket på deltagere er 250. Det var i alle fall det som ble opplyst fra arrangøren.
Når du kommer inn fra venteliste og så bare er nummer 143 så spørs det om det ikke er litt laber påmelding fra resten av Europa.
Det forundrer meg at på flere forum jeg er med i, spesielt engelske, så er det overraskende laber aktivitet rundt tema EEOTY 2014.
Før om årene har det liksom ikke vært måte på hvor mange engasjerte innlegg med MG entusiaster som skal reise.
Nå synes tema ikke fullt så engasjerende.
Kanskje mange var i DK i fjor på jubileet da, og derfor er det ikke like interresant i år?
Vi får, ikke minst for arrangøren, håpe at alle plasser blir fylt opp. Det er en omfattende oppgave å arrangere og kostbar om man ikke når de økonomiske målene.
- Jan Vidar Ødegaard
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2228
av Jan Vidar Ødegaard
Besvart av Jan Vidar Ødegaard i emne EEOTY 2014
Jeg er også nå formelt påmeldt som nr 146

- Erik A. Bogaard
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2229
av Erik A. Bogaard
Besvart av Erik A. Bogaard i emne EEOTY 2014
Berit og jeg også, nr. 134
Betalt, og hotell er booket 
:woohoo: Husk Norsk MG Treff på Lista helga før, 14-17aug. :woohoo:

:woohoo: Husk Norsk MG Treff på Lista helga før, 14-17aug. :woohoo:
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden - 11 år 6 måneder dager siden #2268
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne EEOTY 2014
YES... YES...YES!!!
Med Erik foran og Jan Vidar bak, føler jeg meg blandt venner!!! Dette blir bra!!
Turen er betalt og hotell-bekreftelsen lagret på PC'en... Dermed gjenstår bare spørsmålet: hvilken MG skal jeg bruke
.... og hvilken venninne skal jeg invitere :oops: ??? eller har noen en venninne til overs? Interesse for biler og MG er en forutsetning!!! :whistle:
Halvor
Med Erik foran og Jan Vidar bak, føler jeg meg blandt venner!!! Dette blir bra!!

Turen er betalt og hotell-bekreftelsen lagret på PC'en... Dermed gjenstår bare spørsmålet: hvilken MG skal jeg bruke

Halvor
Last edit: 11 år 6 måneder dager siden by Halvor Asland.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.227 sekunder