- Mottatte takk 0
EEOTY 2014
- Truls Sundt
- Emneforfatter
- Avlogget
- Banned
-
Less
Mer
11 år 6 måneder dager siden #2176
av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne EEOTY 2014
Webmaster analog? Må jo by på administrasjons problemer når en ikke får data inn ferdigtygget.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Per Brinchmann-Hansen
- Avlogget
- New Member
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
11 år 6 måneder dager siden #2186
av Per Brinchmann-Hansen
Besvart av Per Brinchmann-Hansen i emne EEOTY 2014
Jeg er nr.4 på venteliste, men har fått trøsten: Der er gode chancer for, at der bliver plads.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2187
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne EEOTY 2014
Hei Per
Du er heldig, men med bare 6 plasser bak deg burde mulighetene være tilstede for deltagelse. Jeg mener EEOTY komitèen fra Geiranger fortalte at det var store endringer i påmeldingene og at ventelistene ble drenert ganske så fort.
At interessen er stor skal vi alle være glad for!!!!!!! Samtidig er nok 250 biler nær maks av hva en kan håndtere sett i forhold til hoteller, parkeringsmuligheter, ......
Vi får håpe Per!!
mvh
halvor
Du er heldig, men med bare 6 plasser bak deg burde mulighetene være tilstede for deltagelse. Jeg mener EEOTY komitèen fra Geiranger fortalte at det var store endringer i påmeldingene og at ventelistene ble drenert ganske så fort.
At interessen er stor skal vi alle være glad for!!!!!!! Samtidig er nok 250 biler nær maks av hva en kan håndtere sett i forhold til hoteller, parkeringsmuligheter, ......
Vi får håpe Per!!
mvh
halvor
- Are Wang
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2188
av Are Wang
Besvart av Are Wang i emne EEOTY 2014
Hei..
Klart Halvor skal være med... bare vent og se ..Vi er i allefall 8 biler fra Agder på lista..
Klart Halvor skal være med... bare vent og se ..Vi er i allefall 8 biler fra Agder på lista..
- Erik A. Bogaard
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2191
av Erik A. Bogaard
Besvart av Erik A. Bogaard i emne EEOTY 2014
<Vi er nr.1 på venteliste, så satser på at det går bra

- Steinar Braaten
- Besøkende
-
11 år 6 måneder dager siden #2192
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne EEOTY 2014
Fatt mot! Det ordner seg ganske så sikkert. Det blir en glad gjeng nordmenn på tur i august!
Som Halvor sier; da vi arrangerte EEOTY i Geiranger i 2009 var det bevegelser i deltagerlisten slik at det endte med at alle fikk være med. Jeg kan ikke huske vi måtte avvise noen.
Det er alltid noen som omprioriterer hva de vil være med på, en bil eller flere som ikke blir ferdig i tide, sykdom eller noen som ikke får ferie slik de hadde tenkt seg.
Og glem ikke at Norsk MG Treff, Farsund 2014, arrangeres helgen før i Farsund. Invitasjon kommer i januar
Som Halvor sier; da vi arrangerte EEOTY i Geiranger i 2009 var det bevegelser i deltagerlisten slik at det endte med at alle fikk være med. Jeg kan ikke huske vi måtte avvise noen.
Det er alltid noen som omprioriterer hva de vil være med på, en bil eller flere som ikke blir ferdig i tide, sykdom eller noen som ikke får ferie slik de hadde tenkt seg.
Og glem ikke at Norsk MG Treff, Farsund 2014, arrangeres helgen før i Farsund. Invitasjon kommer i januar

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.258 sekunder