Ikke mange MGer på veien
- Ingvild Sjødin
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1185
av Ingvild Sjødin
Hei!
Vi traff faktisk flere MGer i Mo i Rana lørdag den 20.juli. Bilene tilhørte noen Bodøværinga som var på langtur,- til Tyskland. - Fruen og jeg skulle også ha kjørt i vår MGB men da vi skulle starte fra Fauske (til Mo) var bilen død så vi måtte kjøre noe mere moderne. Artig var det i alle fall å oppdage at det er flere MGer i vårt område. Jeg tok et bilde av disse Tysklandsfarerne og skal sende bildet til redaktøren!
Bjørn Sjødin, Fauske.
Besvart av Ingvild Sjødin i emne Sv: Ikke mange MGer på veien

Vi traff faktisk flere MGer i Mo i Rana lørdag den 20.juli. Bilene tilhørte noen Bodøværinga som var på langtur,- til Tyskland. - Fruen og jeg skulle også ha kjørt i vår MGB men da vi skulle starte fra Fauske (til Mo) var bilen død så vi måtte kjøre noe mere moderne. Artig var det i alle fall å oppdage at det er flere MGer i vårt område. Jeg tok et bilde av disse Tysklandsfarerne og skal sende bildet til redaktøren!
Bjørn Sjødin, Fauske.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Pål Reidar Espe
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1208
av Pål Reidar Espe
Besvart av Pål Reidar Espe i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Hei!
Køyrde frå Hornindal i nordfjord til Lindesnes og tilbake i min Mg Tf 2002 mod. for vel ei veke sidan. Taket var nede på heile turen. Besøkte dei fleste sørlandsbyane. Hadde omtrent gitt opp håpet om å treffe på ein Mg, då det plutselig stod ein grønn Mg Tf 2004 mod. på rasteplassen der eg stoppa. Dette var nær Fagernes. Traff ingen fleire på denn turen. Tilbakela ca. 1800 km. på denne turen, som gikk over 10 dagar.
Køyrde frå Hornindal i nordfjord til Lindesnes og tilbake i min Mg Tf 2002 mod. for vel ei veke sidan. Taket var nede på heile turen. Besøkte dei fleste sørlandsbyane. Hadde omtrent gitt opp håpet om å treffe på ein Mg, då det plutselig stod ein grønn Mg Tf 2004 mod. på rasteplassen der eg stoppa. Dette var nær Fagernes. Traff ingen fleire på denn turen. Tilbakela ca. 1800 km. på denne turen, som gikk over 10 dagar.
- Vidar Holum
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1214
av Vidar Holum
Hei
Tilbake etter 4 uker i strandhytta mellom Alicante og Valencia.
Møtte en burgunder B GT på CV70 på engelske skilter. Og det står en rød MGA i butikken til Hollenderen på N332 i Altea.
Det var sommerens sitings
Og til jobb downtown Oslo...
www.facebook.com/photo.php?fbid=10151505...theater¬if_t=like
Besvart av Vidar Holum i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Hei
Tilbake etter 4 uker i strandhytta mellom Alicante og Valencia.
Møtte en burgunder B GT på CV70 på engelske skilter. Og det står en rød MGA i butikken til Hollenderen på N332 i Altea.
Det var sommerens sitings

Og til jobb downtown Oslo...
www.facebook.com/photo.php?fbid=10151505...theater¬if_t=like
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Vidar Holum.
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1234
av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Hadde en god dag i forgårs. Møtte en moderne MG TF på broen over til Helgøya, og en MGA i Moelv. Den siste dessverre med rådebank, ventet på hjemtransport til Halden. Og for å være litt raus: En Triumph TR 4 på vei til Mesnali

- Per Erik Trulsen
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1253
av Per Erik Trulsen
Besvart av Per Erik Trulsen i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Har set fire MGF på Ringerike de siste dagene :ohmy:
Per Erik
Per Erik
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1282
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Ingen MGer på veien mellom Fredrikstad og Bergen men det kom en fin e-type motsatt vei ned Numedalen. Kjørte forbi en gårdsplass med flere gamle bobler nord for Kongsberg og an annen med flere Morris Minor.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.196 sekunder