Ikke mange MGer på veien
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1158
av Raymond Wardenær
Ikke mange MGer på veien opprettet av Raymond Wardenær
Jeg holdt utkikk etter andre MGer på vei til og fra Lofoten i sommer. På disse 250 milene møtte jeg bare én annen MG. Det var på en taverna i Østerdalen, og her ser vi begge bilene foran stedet.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1176
av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Du har helt rett, Raymond. Det er ikke mange MGer å se på veien så snart du kommer litt utenfor Oslo-området. Ikke mange andre engelske klassikere heller, for den saks skyld. Vi har med oss MGBen på hytta i ferien som vanlig, og kan nok en gang konstatere at i Lillehammer-området, Mjøstraktene og nedre del av Gudbrandsdalen handler det om Amcars og Mazda MX 5 av den eldste typen. Hyggelig nok det, men...
Nå skal det også sies at du kan kjøre ganske mange mil i England også uten å møte en eneste klassisk MG.
Nå skal det også sies at du kan kjøre ganske mange mil i England også uten å møte en eneste klassisk MG.
- Kenneth Gustavsen
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1178
av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Jeg sitter med det samme inntrykket etter en uke på kryss og tvers med bobil i Sør-Norge og noen av fjelheimene. Møtte en Morgan som kjørte toppløs over Handangervidda i regn og tåke, og en Midget ved Fagernes. Ellers var det endel Amcars rundt omkring...
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1179
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Tore, du har rett. Det virker som om britene "gjemmer" bilene i garasjene til det er et treff av ett eller annet slag.
- Frank Rygh
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1183
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Har hatt flere fine kveldsturer Larvik - Helgeroa -Stavern i sommer og vi har møtt andre MG biler hver eneste tur.
Kanskje det er her de er?.....på ferie de også
Kanskje det er her de er?.....på ferie de også

- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1184
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Sv: Ikke mange MGer på veien
Så ganske mange MGer av forskjellige årganger i sørøst england i forrige uke, inkludert en sveitsiske registrerte MGB. På vei fra Calais til Hirtshals så jeg ikke mer en en klassiker og et par MGF/TF og Z biler.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.258 sekunder