Diskusjon om tekniske emner. Tekniske spørsmål og svar fra medlemmene.
Montering av bagasje brett/grind
- Frank Rygh
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1050
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: Montering av bagasje brett/grind
Hei
Det er ingen dum ide
Vurderte det faktisk, men det gikk også fint på den måten jeg gjorde det på, selv om det tok litt lengre tid
Det er ingen dum ide

Vurderte det faktisk, men det gikk også fint på den måten jeg gjorde det på, selv om det tok litt lengre tid

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1052
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: Montering av bagasje brett/grind
Hei
Skinnene som ligger mot lokket, er 61 cm lange. Som sagt måtte jeg modifisere profilen på skinnene litt for å få den til å ligge pent på lokket...
Skinnene som ligger mot lokket, er 61 cm lange. Som sagt måtte jeg modifisere profilen på skinnene litt for å få den til å ligge pent på lokket...

- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1055
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Sv: Montering av bagasje brett/grind
Jeg har montert flere av disse grindene og som Halvor sier, modifiserer jeg alltid litt på profilen. Problemet ditt Frank skyldes at du har montert grinda for langt ned på lokket og ikke at grinda er feilprodusert. Profilen på skinnene kunne nok vært bedre tilpasset MGB lokket slik at man ikke ble forledet til en feil montering og produsenten kunne nok lagt ved en monteringsveiledning som sa fra at skinneprofilen måtte modifiseres slik at man kunne unngå de problemene du har fått.
- Frank Rygh
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1058
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: Montering av bagasje brett/grind
Hei
Tror du har helt rett i det du sier da mine skinner også er 61 cm lange
Det kan se ut som om det nederste skruehullet sitter lavere på min, men det kan godt være et foto bedrag
Det er snaue 10 cm fra slutten på grinda og ned til det siste hullet på grinda som jeg monterte.
Ja profilen på denne grinda er jo helt ute av kurs, man må jo forvente at den skal følge profilen på lokket og dermed få en riktig montering.
Hadde profilen vært anneledes kunne den stått de få, men nødvendige cm høyere opp
Som du ser av bildet kan den jo litt opp, men ikke mye syns nå jeg
Ble jo fin da
Tror du har helt rett i det du sier da mine skinner også er 61 cm lange
Det kan se ut som om det nederste skruehullet sitter lavere på min, men det kan godt være et foto bedrag
Det er snaue 10 cm fra slutten på grinda og ned til det siste hullet på grinda som jeg monterte.
Ja profilen på denne grinda er jo helt ute av kurs, man må jo forvente at den skal følge profilen på lokket og dermed få en riktig montering.
Hadde profilen vært anneledes kunne den stått de få, men nødvendige cm høyere opp
Som du ser av bildet kan den jo litt opp, men ikke mye syns nå jeg
Vedlegget ble ikke funnet
Ble jo fin da

Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Frank Rygh.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.183 sekunder