- Mottatte takk 0
Tips om noen som kan reparere en MGA
- Kenneth Gustavsen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 3 uker dager siden #5125
av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne Tips om noen som kan reparere en MGA
Hei Kjell.
Jeg har ikke tenkt til å sette igang noen større debatt her inne, men jeg kan si at mange av problemene (forgassere, clutchlyd, girkasselyd, kalesje, bremsefeil og oljelekkasje fra oljefilteradapter) dukket opp mellom slutten av juli og vinteren det året jeg kjøpte bilen (2012).
Jeg både pratet med deg og viste deg flere av dem.
Etter vinteren fant jeg oljeflekker fra støtdemperne på garasjegulvet og det er min feil at jeg ikke har hentet nye orginale hos deg. På samme tid forsvant en frostplugg fra blokka og motoren ble meget VARM! Det er derfor mulig at toppen/toppakningen har blitt skadet.
Jeg antar, uten å ha tilgang til å lese av speedometeret, at bilen har gått 1000-1500 km siden jeg kjøpte den i 2012. Så å si alt av dette de 2 første årene.
Jeg kontakter senere deg for levering av bilen. Jeg må gjøre en avtale om frakting også.
Jeg har ikke tenkt til å sette igang noen større debatt her inne, men jeg kan si at mange av problemene (forgassere, clutchlyd, girkasselyd, kalesje, bremsefeil og oljelekkasje fra oljefilteradapter) dukket opp mellom slutten av juli og vinteren det året jeg kjøpte bilen (2012).
Jeg både pratet med deg og viste deg flere av dem.
Etter vinteren fant jeg oljeflekker fra støtdemperne på garasjegulvet og det er min feil at jeg ikke har hentet nye orginale hos deg. På samme tid forsvant en frostplugg fra blokka og motoren ble meget VARM! Det er derfor mulig at toppen/toppakningen har blitt skadet.
Jeg antar, uten å ha tilgang til å lese av speedometeret, at bilen har gått 1000-1500 km siden jeg kjøpte den i 2012. Så å si alt av dette de 2 første årene.
Jeg kontakter senere deg for levering av bilen. Jeg må gjøre en avtale om frakting også.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
9 år 3 uker dager siden #5126
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Tips om noen som kan reparere en MGA
Bare kom med den Kenneth, men du må ringe meg først slik at vi har en avtale om tidspunkt.
- Christopher Konings
- Avlogget
- New Member
-
Less
Mer
9 år 2 uker dager siden #5130
av Christopher Konings
Besvart av Christopher Konings i emne Tips om noen som kan reparere en MGA
Tror jeg skylder deg 5 kroner, Kjell..

- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
9 år 2 uker dager siden #5131
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Tips om noen som kan reparere en MGA
Ja Christopher, 5 kroner for fjæren og 1000 kroner for diagnosen

Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.251 sekunder