For stort ratt?
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 7 måneder dager siden #386
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: For stort ratt?
Jeg lurer forresten også på om jeg kan få hornet i sentrum på rattet. Det er slik jeg husker gamle biler. På min TD er det visstnok ikke mulig, og jeg synes det ofte er vanskelig å finne hornet blant alle knappene på dashbordet, sånn i farten.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Bjørn Rygge
- Besøkende
-
12 år 7 måneder dager siden #387
av Bjørn Rygge
Besvart av Bjørn Rygge i emne Sv: For stort ratt?
Jeg har 13 tommers ratt i min MGB, og synes det er perfekt. Har ingen problemer med at det er tungt å parkere osv.
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 7 måneder dager siden #388
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: For stort ratt?
Litt motstridendemeldinger her nå. Bjørn Rygge synes 13 tommers er perfekt. Steinar og Truls mener det blir for lite. :unsure:
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
12 år 7 måneder dager siden - 12 år 7 måneder dager siden #389
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: For stort ratt?
Hei Raymond,
Det blir litt "smak og behag".
Vi er fornøyd med 14" og sier Bjørn Rygge at han er fornøyd med 13" så er han helt sikkert det.
Allikevel, de fleste jeg kjenner med MGB, som ikke har originalt ratt, har montert 14" ratt og da helst av Motolita type.
Det blir litt "smak og behag".
Vi er fornøyd med 14" og sier Bjørn Rygge at han er fornøyd med 13" så er han helt sikkert det.
Allikevel, de fleste jeg kjenner med MGB, som ikke har originalt ratt, har montert 14" ratt og da helst av Motolita type.
Last edit: 12 år 7 måneder dager siden by Steinar Braaten. Grunn: Tekstredigering
- Bjørn Rygge
- Besøkende
-
12 år 7 måneder dager siden #390
av Bjørn Rygge
Besvart av Bjørn Rygge i emne Sv: For stort ratt?
Kan bare svare for meg selv. Har vel kjørt 600 mil i sommer med 13 tommers ratt, både på landevei og i by. Står dog aldri stille og vrir på rattet. Har dessverre vinterparkert bilen, så jeg kan ikke tilby deg å prøvekjøre. Jeg er 190 cm høy, og med 15 tommers ratt tar rattet i bena når jeg kjører. Har aldri prøvd 14 tommer.
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.179 sekunder