Tonneau-cover
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
8 år 9 måneder dager siden #5278
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Tonneau-cover
De senere bilene hadde "button" fester på vindustolpene, men det var det ikke på de tidlige. Om du har slike eller vil montere slike istedet for "pegs" kan disse selvfølgelig brukes om tonneauen er sydd slik at du har "flaps" som passer til buttonmontering. Grunnen til at man gjerne vil ha en peg på midten også er at du da kan ha tonneauen festet på midten og ytterst på passasjersiden. Dette er veldig hensiktsmessig om du kjører alene i regnvær (uten kalesjen på), på støvete grusveier eller på en kjølig høstdag. Med varmeapparatet på og tonneauen over passasjersetet (helst uten at det sitter en passasjer der
) blir det riktig godt og varmt rundt bena. Du bør da montere midtpegen litt offsatt mot passasjersetet og ikke midt under glidelåsen.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
8 år 9 måneder dager siden - 8 år 9 måneder dager siden #5279
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Tonneau-cover
Hei
Jeg skrev feil over... Jeg har ikke lift-the dot på toppen av dashbordet, men "buttons" fester til vindus-stolpene og de klarer ikke å motstå strekket når tonneau'en er kald eller den blafrer under kjøring...
Jeg skrev feil over... Jeg har ikke lift-the dot på toppen av dashbordet, men "buttons" fester til vindus-stolpene og de klarer ikke å motstå strekket når tonneau'en er kald eller den blafrer under kjøring...
Last edit: 8 år 9 måneder dager siden by Halvor Asland.
- Jan Emil Kristoffersen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
8 år 9 måneder dager siden #5280
av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne Tonneau-cover
Takk for alle gode innspill! Da har jeg fått et meget godt grunnlag for en fin vinterjobb. Takke meg til å leke med et tonneau cover fremfor lav åling under drivlinja. Selv om OD - ombygging var gøy ar kroppen meldt at mine beste dager som infanterist er forbi :whistle:
- og det blir mohair. Vil grønn mohair bli stilig på en mørk BRG bil?
mvh
Jan Emil
- og det blir mohair. Vil grønn mohair bli stilig på en mørk BRG bil?
mvh
Jan Emil
- Halvor Asland
- Besøkende
-
8 år 9 måneder dager siden #5281
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Tonneau-cover
Hei igjen
Har sett grønn tonneau på en MGb tidligere - NYYYDELIG!!!
Har sett grønn tonneau på en MGb tidligere - NYYYDELIG!!!

Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.265 sekunder