Polyurethane eller gummiforinger i forstillingen?

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1257 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: Polyurethane eller gummiforinger i forstillingen?
Hei

Jeg har hatt disse (de blå foringene) på MGB`n siden 2005 og er svært fornøyd. Kan trygt anbefales.
Bilen er fast og fin, ikke hard, ligger supert på veien. Se websiden til firma for omtale av hardhet på foringene.

Så fornøyd er jeg at jeg har ett tilsvarende sett klart for MG TF`en, når den tid kommer at den trenger slikt.

www.polybush.co.uk/polybush-grades

Link til hjemmesiden:http://www.polybush.co.uk
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Steinar Braaten.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Frank Rygh
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1259 av Frank Rygh
Skal være litt forsiktig med å mene, men tror jeg hadde satset på foringer fra MG Ovners da Moss UK ikke imponerer med delekvalitet om dagen
Eller som Steinar ovenfor har god erfaring med
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Frank Rygh.

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1266 av Halvor Asland
Hei

Jeg er tilsvarende fornøyd med mine blå som jeg tror jeg kjøpte hos Brown & Gammons...

halvor

• Tore Lie
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1268 av Tore Lie
Interessant dette. Jeg la ut spørsmålet om Poly vs. V8 på et annet MG-forum, og fikk dette svaret for noen minutter siden fra en av de proffe:

Chris at Octarine Services, Essex, United Kingdom, chris@octarine-services.co.uk
I always fit the V8 bushes - they resist the twisting and wear that the twin bushes suffer and they transmit less road noise than the polybushes.

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1270 av Halvor Asland
Hei

Jeg har full respekt for at vi kan ha forskjellige erfaringer, men jeg har bare positive erfaringer fra jeg monterte nye vanlige foringer ( ca. 15 år siden) til V8 foringer ( ca.10 år siden) til polyuretan ( for ca 8 år siden). Grunnen til at jeg gikk fra de originale til V8 var ikke fordi jeg var missfornøyd - kun fordi alle mente V8 versjonen var bedre. På tilsvarende måte var det kun anbefalinger som fikk meg til å prøve polyuretan. Ut fra erfaringer som Frank og andre har gjort seg med Kina-produkter, tror jeg at jeg pt. ikke ville velge annet enn polyuretan-foringer, men ikke nødvendigvis den oppgraderte og stivere versjonen, men den mykeste versjonen...

mvh
halvor
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Halvor Asland.

• Bjørn Rygh
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1280 av Bjørn Rygh
Hei Tore problemet med di nye foringene stål hylsen innvendig har forliten dimisjon .Jeg har montert di gamle v 8 foringene på rallybilen den pasert 100tusen KM I Rally MVH BJ

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.208 sekunder
Forumløsning av: Kunena