- Mottatte takk 0
Whiteside dekk
- Truls Sundt
- Avlogget
- Banned
-
Less
Mer
11 år 10 måneder dager siden #1474
av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne Whiteside dekk
Tips til de som har flekkete/skittne hvite dekksider. Bruk stålull med såpe for å få sidene til å se nye ut.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Roy Thorvaldsen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden #1475
av Roy Thorvaldsen
Besvart av Roy Thorvaldsen i emne Whiteside dekk
Litt Jif skurepulver gjør også underverker

- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden #1476
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Whiteside dekk
Whiteside dekk er for amerikanske biler, ikke britiske. Dette hevdet en bekjent av meg som er svært bilinteressert, og særlig på britiske biler, da jeg nevnte at jeg hadde vært inne på tanken å få på whitesides.
Så det, så.
Så det, så.

- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden #1478
av Mark Ratcliff
Må si at jeg er enig med din bekjent, men det er din bil så du kan gjør hva du vil. Min er ikke helt standard heller.
Forresten de fleste MGBer var solg i USA så du er sikkert ikke alene.
Besvart av Mark Ratcliff i emne Whiteside dekk
Raymond Wardenær skrev: Whiteside dekk er for amerikanske biler, ikke britiske. Dette hevdet en bekjent av meg som er svært bilinteressert, og særlig på britiske biler, da jeg nevnte at jeg hadde vært inne på tanken å få på whitesides.
Så det, så.
Må si at jeg er enig med din bekjent, men det er din bil så du kan gjør hva du vil. Min er ikke helt standard heller.

Forresten de fleste MGBer var solg i USA så du er sikkert ikke alene.
- Truls Sundt
- Avlogget
- Banned
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
11 år 10 måneder dager siden #1479
av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne Whiteside dekk
BMC brukte bilder av MGB med hvite dekksider i markedsføringen av bilen i USA
Her et bilde av to Britiske "stjerner"
Vedlegget ble ikke funnet
Her et bilde av to Britiske "stjerner"
Vedlegget ble ikke funnet
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden #1480
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Whiteside dekk
La meg bringe et annet lys på denne problemstillingen:
Jeg besøkte MG-fabrikken i Abingdon i både 1979 samt under the Golden Jubilee (50 års jubileet for MG-fabrikken i Abingdon) i 1980 og da så jeg egenhendig MGB'er med 3 vindusviskere og whiteside dekk. (3 vindusviskere = destination USA!!! )
Da blir problemstillingen - skal en MGB som ble levert fra fabrikken med whiteside dekk, fortsatt kunne utrustes med whiteside dekk være seg om bilen befinner seg i USA eller Norge? Dermed kan en saktens spørre om ikke andre MGB'er også kan utrustes med whiteside dekk, dvs. benytte utstyr som ble levert til et annet marked? Vi aksepterer jo at eiere av rubber bumper MGB'er konverterer til chrome bumper????
Kanskje en akademisk diskusjon..................
halvor
Jeg besøkte MG-fabrikken i Abingdon i både 1979 samt under the Golden Jubilee (50 års jubileet for MG-fabrikken i Abingdon) i 1980 og da så jeg egenhendig MGB'er med 3 vindusviskere og whiteside dekk. (3 vindusviskere = destination USA!!! )
Da blir problemstillingen - skal en MGB som ble levert fra fabrikken med whiteside dekk, fortsatt kunne utrustes med whiteside dekk være seg om bilen befinner seg i USA eller Norge? Dermed kan en saktens spørre om ikke andre MGB'er også kan utrustes med whiteside dekk, dvs. benytte utstyr som ble levert til et annet marked? Vi aksepterer jo at eiere av rubber bumper MGB'er konverterer til chrome bumper????
Kanskje en akademisk diskusjon..................
halvor
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.280 sekunder