DEKK TIL MGF / TF
- Jon Fredheim
- Besøkende
-
10 år 10 måneder dager siden #3480
av Jon Fredheim
Besvart av Jon Fredheim i emne DEKK TIL MGF / TF
Veng Dekk i Halden monterte fire Toyo Proxes T1R på F'en sist uke. kr. 2.850,- montert på bilen. Neppe noen som slår den prisen 
Årsaken til at disse dekkene er anbefalt, er at de har en oppbygning med stivere vegger enn andre dekk. Litt mindre kjørekomfort har jeg muligens fått, men bilen kjennes sporsikker og er grei å kjøre både på vått og tørt føre.

Årsaken til at disse dekkene er anbefalt, er at de har en oppbygning med stivere vegger enn andre dekk. Litt mindre kjørekomfort har jeg muligens fått, men bilen kjennes sporsikker og er grei å kjøre både på vått og tørt føre.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 10 måneder dager siden #3481
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne DEKK TIL MGF / TF
Da er vel svaret gitt....
Det du sier Jon om stivere dekksider blir spesielt kommentert i artikkelen og det er denne kjennsgjerningen som gjør at MG på det sterkeste fraråder bruk av "ikke-godkjente" dekk samt blanding av dekk på en MGF / TF.!!
Forøvrig Steinar, så er jeg blitt vant til de stive originale støtdemperne. Jeg tror Truls S. kan være sannhetsbevis på at en blir litt øm i kroppen på langturer på ujevnt underlag (Oslo-Bergen via Nummedal i godt tempo i juni iår... :lol: ), men ingen skal si at bilen ikke gir inntrykk av å være en go-kart....
Med tiden blir det vel Bilstein... :silly:
h
Det du sier Jon om stivere dekksider blir spesielt kommentert i artikkelen og det er denne kjennsgjerningen som gjør at MG på det sterkeste fraråder bruk av "ikke-godkjente" dekk samt blanding av dekk på en MGF / TF.!!
Forøvrig Steinar, så er jeg blitt vant til de stive originale støtdemperne. Jeg tror Truls S. kan være sannhetsbevis på at en blir litt øm i kroppen på langturer på ujevnt underlag (Oslo-Bergen via Nummedal i godt tempo i juni iår... :lol: ), men ingen skal si at bilen ikke gir inntrykk av å være en go-kart....
Med tiden blir det vel Bilstein... :silly:
h
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
10 år 3 måneder dager siden #4036
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne DEKK TIL MGF / TF
Da ser jeg sommeren lyst imøte.
Har idag bestilt nye Toyo dekk til min TF. Bestilte på
www.dekkonline.com/
PRIS: 3926,40
I tillegg kommer montering og avbalansering, men det får jeg gjort til en billig penge hos min lokale Statoil-stasjon!!
Sjekket priser i Norge og det lå nesten 1000,- høyere. Dessuten ville mange levere dekk fra andre fabrikanter ( trolig fordi de tjenete mer på dem!!!), men siden MG er SÅ klar på hvilke dekk som passer TF, ville jeg ha Toyo!!
Har idag bestilt nye Toyo dekk til min TF. Bestilte på
www.dekkonline.com/
Vedlegget ble ikke funnet
PRIS: 3926,40
I tillegg kommer montering og avbalansering, men det får jeg gjort til en billig penge hos min lokale Statoil-stasjon!!
Sjekket priser i Norge og det lå nesten 1000,- høyere. Dessuten ville mange levere dekk fra andre fabrikanter ( trolig fordi de tjenete mer på dem!!!), men siden MG er SÅ klar på hvilke dekk som passer TF, ville jeg ha Toyo!!

- Steinar Braaten
- Besøkende
-
10 år 3 måneder dager siden #4037
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne DEKK TIL MGF / TF
Du kommer til å bli veldig fornøyd Halvor.
Har hatt slike dekk på TF`n i to sesonger og synes de er kjempebra. Det være seg på tørr eller våt vei, lav eller høy hastighet, bykjøring eller landevei. De er virkelig så bra som masservis av TF entusiaster i eks. UK sier.
Og Dekkonline er rimelige, raske og greie å forholde seg til.
Nå er det bare å nyte Halvor
Har hatt slike dekk på TF`n i to sesonger og synes de er kjempebra. Det være seg på tørr eller våt vei, lav eller høy hastighet, bykjøring eller landevei. De er virkelig så bra som masservis av TF entusiaster i eks. UK sier.
Og Dekkonline er rimelige, raske og greie å forholde seg til.
Nå er det bare å nyte Halvor

Moderator: AdminPS, Steinar Braaten, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.177 sekunder