Noen som har frontlykter til salgs?
- Thomas Lønberg
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 7 måneder dager siden #2095
av Thomas Lønberg
Besvart av Thomas Lønberg i emne Noen som har frontlykter til salgs?
Hehe, det er riktig holdning Halvor. 
Jeg har hørt om dette treffet. Er det i regi av NSK?
Har du vinterhjul på TF-en, eller drister du deg ut på sommerhjul?
Bilen min blir mulig å ta ut i vinter. Og jeg har et sett six-spoke felger som kunne fått vinterdekk påmontert.
Nå fikk du meg i tenkeboksen!

Jeg har hørt om dette treffet. Er det i regi av NSK?
Har du vinterhjul på TF-en, eller drister du deg ut på sommerhjul?
Bilen min blir mulig å ta ut i vinter. Og jeg har et sett six-spoke felger som kunne fått vinterdekk påmontert.
Nå fikk du meg i tenkeboksen!

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 7 måneder dager siden #2100
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Noen som har frontlykter til salgs?
Thomas
Min TF ser ALDRI saltede veier, men på tørt snøføre eller bar asfalt, summer den så fint avgårde selv om temperaturen er godt under 0. Jeg har kjøpt et sett av Brown & Gammons for å ombygge setene med varme, men varmeapparatet er så godt at jeg aldri har montert det... Med god varm jakke, et ullteppe over knærne, skjerf, lue og hansker er det en utrolig følelse å høre det knitre i snøen...
Vedrørende vårmønstringen, har Jon Fredheim også stilt med MGF, så jeg har ikke vært helt alene....
Jeg mener førstkommende nyttår er "Vårmønstring" nr. 33 i rekken. Det hadde utgangspunkt i Norsk Sportvogn Klubb, men primus motor har alltid vært Morten Myhr - gammel MGA eier. Selv den dag idag er det Morten som arrangerer alt, sjekker av varmeapparat er avskrudd, at varmeseter ikke er på, .... og sørger for softice på Frognerseteren.....
Vinterdekk? Joda - Jeg har noen 15" felger med piggfrie dekk....., men som sagt - jeg tar værforbehold når jeg kjører på vinteren...
halvor
Min TF ser ALDRI saltede veier, men på tørt snøføre eller bar asfalt, summer den så fint avgårde selv om temperaturen er godt under 0. Jeg har kjøpt et sett av Brown & Gammons for å ombygge setene med varme, men varmeapparatet er så godt at jeg aldri har montert det... Med god varm jakke, et ullteppe over knærne, skjerf, lue og hansker er det en utrolig følelse å høre det knitre i snøen...
Vedlegget ble ikke funnet
Vedrørende vårmønstringen, har Jon Fredheim også stilt med MGF, så jeg har ikke vært helt alene....
Jeg mener førstkommende nyttår er "Vårmønstring" nr. 33 i rekken. Det hadde utgangspunkt i Norsk Sportvogn Klubb, men primus motor har alltid vært Morten Myhr - gammel MGA eier. Selv den dag idag er det Morten som arrangerer alt, sjekker av varmeapparat er avskrudd, at varmeseter ikke er på, .... og sørger for softice på Frognerseteren.....
Vinterdekk? Joda - Jeg har noen 15" felger med piggfrie dekk....., men som sagt - jeg tar værforbehold når jeg kjører på vinteren...
halvor
- Mats Torfjell
- Besøkende
-
11 år 1 måned dager siden #3066
av Mats Torfjell
Besvart av Mats Torfjell i emne Noen som har frontlykter til salgs?
Har 2 lykter , den ene h side er som ny , da den nettopp var skiftet. den andre i god stand. vanskelige at framskaffe så kom med et bud, hvis dette ikke har løst seg.
Mvh. Mats
Mvh. Mats
- Thomas Lønberg
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 1 måned dager siden #3068
av Thomas Lønberg
Besvart av Thomas Lønberg i emne Noen som har frontlykter til salgs?
Hei Mats,
Takk for tilbudet, men dette har løst seg for min del.
Takk for tilbudet, men dette har løst seg for min del.

- Øistein Nilsen
- Besøkende
-
11 år 1 måned dager siden #3075
av Øistein Nilsen
Besvart av Øistein Nilsen i emne Noen som har frontlykter til salgs?
Hvor mye skal du ha for høye lykt, min er melkehvit..
MGF 1997 model
Mvh
Øistein
MGF 1997 model
Mvh
Øistein
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.201 sekunder