Labert fremmøte på Vårmønstringen
- Raymond Wardenær
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden - 12 år 1 måned dager siden #859
av Raymond Wardenær
Labert fremmøte på Vårmønstringen opprettet av Raymond Wardenær
Været under årets Vårmønstring var slik at mange nok ble skremt vekk fra å delta. Noen værmeldere hadde bare regn, mens andre hadde overskyet bare. Jeg tok en sjanse og ble med, og det var opphold mesteparten av tiden. Men men det i fjor var rundt 800 biler på plass, var det vel bare fjerdeparten denne gang. Relativt sett var MG godt representert.
I alle fall, fire MGB GTer, som jeg var mest interessert i denne gang. Selv om ikke dette er et veldig høyt tall, har jeg en følelse av at interessen for denne gamle klassikeren er i ferd med å øke nå.
I alle fall, fire MGB GTer, som jeg var mest interessert i denne gang. Selv om ikke dette er et veldig høyt tall, har jeg en følelse av at interessen for denne gamle klassikeren er i ferd med å øke nå.
Vedlegget ble ikke funnet
Last edit: 12 år 1 måned dager siden by Raymond Wardenær.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Frank Rygh
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden #860
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: Labert fremmøte på Vårmønstringen
Ble gjort en rask vurdering ved å kikke ut vinduet klokka 0800 i morges.
Tett tåke og lett duskregn gjorde sitt til at vår ekvipasje ble stående tørt i garasjen i Larvik. Ble noen reparasjoner på bilen istedet
Tett tåke og lett duskregn gjorde sitt til at vår ekvipasje ble stående tørt i garasjen i Larvik. Ble noen reparasjoner på bilen istedet

- Vidar Holum
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden - 12 år 1 måned dager siden #864
av Vidar Holum
Besvart av Vidar Holum i emne Sv: Labert fremmøte på Vårmønstringen
Hei
Men vi som kom hadde en hyggelig dag, selv om taket var på hele veien hjem også.
Luftfilter tips fikk jeg også.
Enig med Raymond, hørte et tall på 600 biler i år, det var mange Porcher i søla på indre bane. Vi var fint plassert. Hos oss kom det noen 8 pluggere ja....
[img size=200x100] fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-a...7181_173056354_n.jpg [/img]
Bilkjøp ble det også, ikke helt autentisk, hadde 2 doble webere, originalen hadde trolig bare 1 og dashbordet manglet rally instrumenter men ellers fin på hylla...
Glemte å si at jeg snakket med Per Gjerdrum, fordi jeg savnet hans fine gamle racing MG.
Men den sto på bokker, så han tok den som stod ytterst i garasjen, da ble det en grom Bugatti
Men vi som kom hadde en hyggelig dag, selv om taket var på hele veien hjem også.
Luftfilter tips fikk jeg også.
Enig med Raymond, hørte et tall på 600 biler i år, det var mange Porcher i søla på indre bane. Vi var fint plassert. Hos oss kom det noen 8 pluggere ja....
[img size=200x100] fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-a...7181_173056354_n.jpg [/img]
Bilkjøp ble det også, ikke helt autentisk, hadde 2 doble webere, originalen hadde trolig bare 1 og dashbordet manglet rally instrumenter men ellers fin på hylla...
Glemte å si at jeg snakket med Per Gjerdrum, fordi jeg savnet hans fine gamle racing MG.
Men den sto på bokker, så han tok den som stod ytterst i garasjen, da ble det en grom Bugatti

Last edit: 12 år 1 måned dager siden by Vidar Holum.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.203 sekunder