En stor takk til Truls Sundt :)
- Svein Ove Eltvik
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden #826
av Svein Ove Eltvik
En stor takk til Truls Sundt :) opprettet av Svein Ove Eltvik
Hei, regner med at det er flere som har sagt det samme her inne, men det kan ikke sies mange nok ganger. Truls Sundt stiller opp på tlf og epost og svarer på alt man måtte lure på ang MG. Siste nå er å få min MGB GT godkjent for 2+2, import fra England, og vognkortet sier kun 2, en tlf til Truls, og han sender kopi av tollpapirer fra riktig tid, og biltilsynet tygger nå på saken.
Ikke lenge før bilen er godkjent for 2+2 (barn under 10 år i baksetet) Viktig på biltreff osv synes jeg, og korte turer i hverdagen.
Igjen
Tusen takk
Mvh Svein
Ikke lenge før bilen er godkjent for 2+2 (barn under 10 år i baksetet) Viktig på biltreff osv synes jeg, og korte turer i hverdagen.
Igjen
Tusen takk
Mvh Svein
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden #827
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: En stor takk til Truls Sundt :)
Helt enig Svein Ove!!
Det kan ikke sies for ofte;
Truls er en ubeskrivelig stor ressurs for klubben og miljøet.
Det er nesten ikke mulig å fatte hvor mye tid og entusiasme Truls legger i MG, miljøet og menneskene. For ikke å snakke om all innsats med vår fine webside.
All hans positivitet og velvilje er enestående!
Derfor foreslo jeg også Truls som nytt æresmedlem i klubben før årsmøtet i 2012, og selvsagt, han ble utnevnt som æresmedlem. Meget vel fortjent!
Det kan ikke sies for ofte;
Truls er en ubeskrivelig stor ressurs for klubben og miljøet.
Det er nesten ikke mulig å fatte hvor mye tid og entusiasme Truls legger i MG, miljøet og menneskene. For ikke å snakke om all innsats med vår fine webside.
All hans positivitet og velvilje er enestående!
Derfor foreslo jeg også Truls som nytt æresmedlem i klubben før årsmøtet i 2012, og selvsagt, han ble utnevnt som æresmedlem. Meget vel fortjent!
- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden - 12 år 1 måned dager siden #830
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Sv: En stor takk til Truls Sundt :)
Jeg tviler dessverre på at dette lar seg gjøre. Jeg har hørt at det ikke lenger er tillatt i England, heller. Men det ville jo være hyggelig for deg om det gikk. Og enig i at Truls stiller sine kunnskaper til rådighet for alle oss andre, og er skyldig en stor takk for det.
Last edit: 12 år 1 måned dager siden by Raymond Wardenær.
- Tom Lynga
- Besøkende
-
12 år 1 måned dager siden #845
av Tom Lynga
Besvart av Tom Lynga i emne Sv: En stor takk til Truls Sundt :)
Enig, Svein Ove ! Truls er unik, enestående. ALLTID hjelpsom. Hurra for TRULS ! Han har hjulpet meg også.
TUSEN TAKK TRULS !
MG-hilsen
Tom Lynga, KOLBOTN
TUSEN TAKK TRULS !
MG-hilsen
Tom Lynga, KOLBOTN
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.199 sekunder