- Mottatte takk 0
Stort veteranbiltreff i Silkeborg
- Kai Endre Hager
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 11 måneder dager siden #61
av Kai Endre Hager
Stort veteranbiltreff i Silkeborg opprettet av Kai Endre Hager
www.automania.dk/
Hei alle MG´ere! 24-26 aug. blir det arr. veteranbiltreff i koselige Silkeborg på Jylland, hvor også deltagere fra Norge er hjertelig velkommen. (Se link)
Hvis flere hadde hatt lyst til å delta, hadde det vært hyggelig å reise sammen, både på fergen til Frederikshavn, og videre på hyggelige danske småveier etter en god "morgenmad" på et dansk vertshus.
Kanskje vi også hadde fått en "grupperabatt" på Stena -Line :whistle:
mvh
Kai Endre Hager
Hei alle MG´ere! 24-26 aug. blir det arr. veteranbiltreff i koselige Silkeborg på Jylland, hvor også deltagere fra Norge er hjertelig velkommen. (Se link)

mvh
Kai Endre Hager
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kai Endre Hager
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 10 måneder dager siden #194
av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Sv: Stort veteranbiltreff i Silkeborg
Da har jeg bestilt billett på fergen til Fr.havn imorgen, for å dra derfra til Silkeborg på veteranbiltreff. Det har ikke meldt seg noen andre, så da blir det kun fruen og meg.
Det er lovet pent og varmt vær både på yr og dmi, (danske svar på yr) 
Så da håper jeg på åpen bil hele veien. Skal prøve å laste opp noen bilder fra stevnet.

Så da håper jeg på åpen bil hele veien. Skal prøve å laste opp noen bilder fra stevnet.
- Peter Skarsjø
- Avlogget
- Administrator
-
Less
Mer
12 år 10 måneder dager siden #195
av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne Sv: Stort veteranbiltreff i Silkeborg
Veldig fint om du gjør det, Kai. Skriv gjerne noen ord også - kanskje det kan bli en reiserapport på web?
- Kai Endre Hager
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 10 måneder dager siden #197
av Kai Endre Hager
Hei igjen,
Etter en behagelig båttur fra Oslo er vi nå i Sæby, en liten hyggelig by på østkysten av Jylland. Helt fra vi sto i fergekø i Oslo, har vi møtt beundrende blikk :unsure: og kommentarer :cheer: for vår MGB, fra tailersjåfører og fergemannskap til " vanlige" turister. Det er underlig hvordan en slik bil skaper sosial kontakt
Imorgen går turen videre langs kysten til Djursland, (ca. 2 timer). Været blir visst like fint som det har vært idag, med strålende sol og lite vind. Veiene her er vesentlig bedre enn hjemme, særlig for en MG. Og vi er her også for å kjøre litt rundt å se oss om, så det blir sikkert en behagelig tur videre, forhåpentlig uten kalesje :whistle:
Mvh
Kai
Ps! Jeg har kun med min iPad, så jeg kan ikke sende bilder fra turen, men når jeg kommer hjem kan jeg laste opp bilder
Etter en behagelig båttur fra Oslo er vi nå i Sæby, en liten hyggelig by på østkysten av Jylland. Helt fra vi sto i fergekø i Oslo, har vi møtt beundrende blikk :unsure: og kommentarer :cheer: for vår MGB, fra tailersjåfører og fergemannskap til " vanlige" turister. Det er underlig hvordan en slik bil skaper sosial kontakt

Imorgen går turen videre langs kysten til Djursland, (ca. 2 timer). Været blir visst like fint som det har vært idag, med strålende sol og lite vind. Veiene her er vesentlig bedre enn hjemme, særlig for en MG. Og vi er her også for å kjøre litt rundt å se oss om, så det blir sikkert en behagelig tur videre, forhåpentlig uten kalesje :whistle:
Mvh
Kai
Ps! Jeg har kun med min iPad, så jeg kan ikke sende bilder fra turen, men når jeg kommer hjem kan jeg laste opp bilder

- Kai Endre Hager
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 10 måneder dager siden #205
av Kai Endre Hager
Hei
En liten oppdatering fra Silkeborg:
Vi kjørte fra Sæby igår i strålende vær, og fikk aldri bruk for kalesje :cheer: Vi valgte selvf. småveiene, og ikke motorveien. Det medførte noe feilkjøring og omveier, :unsure: men det var et flott landskap og hyggelige steder hele veien. Herlig å cruise gjennom bøkeskog , langs kysten, og gyllent landskap med overdrive' n innkoblet.
Her i Silkeborg er det sol og varmt (25") og håper at været holder seg til 24. da veteranstevnet begynner. Har tenkt å få kontakt med lokal MG klubb her, hvis det finnes. Noen som vet?
Mvh
Kai
En liten oppdatering fra Silkeborg:
Vi kjørte fra Sæby igår i strålende vær, og fikk aldri bruk for kalesje :cheer: Vi valgte selvf. småveiene, og ikke motorveien. Det medførte noe feilkjøring og omveier, :unsure: men det var et flott landskap og hyggelige steder hele veien. Herlig å cruise gjennom bøkeskog , langs kysten, og gyllent landskap med overdrive' n innkoblet.

Her i Silkeborg er det sol og varmt (25") og håper at været holder seg til 24. da veteranstevnet begynner. Har tenkt å få kontakt med lokal MG klubb her, hvis det finnes. Noen som vet?
Mvh
Kai
- Kai Endre Hager
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 9 måneder dager siden - 12 år 9 måneder dager siden #241
av Kai Endre Hager
Vedlegget ble ikke funnet
Last edit: 12 år 9 måneder dager siden by Truls Sundt.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.279 sekunder