MG Bladet

• Tom Lynga
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 11 måneder dager siden #60 av Tom Lynga
MG Bladet opprettet av Tom Lynga
Hei,

Nå har jeg bare vært medlem siden August 2011, men hatt gleden av å lese klubbens medlemsblad. Det synes jeg fortjener ros og skryt ! Masse fint stoff, bilder, link til forhandlere av det ene og det andre som er nyttige for oss nybegynnere.
Det er også en fornøyelse å lese "Ladies Corner" Her oser det av entusiasme og eierglede. Så godt å lese som sånt, i en travel, hektisk hverdag, koble av, drømme seg litt bort, på tur i en MG.
Artig var det å lese om "min" senterleder, Tore Lie, sin lidenskap for MG helt siden han var barn.
Og må få med de velvalgte ord, fra en lun, skrivelysten redaktør. Gleder meg allerede til neste nummer !

Håper jeg kan få sjansen til å kjøpe tidligere utgitte blad også.

Hilsen

Tom Lynga, Kolbotn

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Mer
12 år 11 måneder dager siden #62 av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne Sv: MG Bladet
Tom,
Det er ikke det samme som å holde bladet i hendene og bla i ordentlige sider, men du kan i hvert fall lese tidligere utgaver av MG-magasinet her på nettsidene våre. Alle numre hvor det eksisterer overlevende eksemplarer har blitt scannet og er tilgjengelige.

Vær oppmerksom på at bildene på denne siden ikke er lenker. For å lese utgaven klikk på overskriften (Nr XX/YYYY).

Når det gjelder gamle papirutgaver tror jeg ikke klubben har så mye liggende.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.228 sekunder
Forumløsning av: Kunena