Dårlig erfaring med Moss Motors?

• svein kaasa
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #591 av svein kaasa
Dårlig erfaring med Moss Motors? opprettet av svein kaasa
Hei dere jeg er ny innen MG verden, men som tidligere Land Rover entusiast er jeg vant til å handle deler fra utlandet med gode erfaringer. Jeg overhaler en MG midget motor og kjøpte deler fra Moss Motors, men dessverre har jeg problemer med de. Kjøpte først så mye og da jeg ikke hadde handlet før måtte jeg overføre via bank ble jeg fortalt. Når delene kom var ikke alt med som bestilt uten at de ga beskjed om dette. Tilsammen var dette deler for ca 200 dollar, men på faktura var det kun trukket 100 dollar. Jeg la inn en ny bestilling hvor jeg samtidig skrev i kommentar felt dette samt at de måtte trekkes dette eller min 100 dollar på bestillingen. Ordrebekreftelse kom, men siden ingen ting. Jeg har prøvd å kontakte de pr mail flere ganger uten at noen svarer, varene er ikke sendt. Er dette et useriøst firma? Virker på meg veldig dårlig. Finnes det andre gode alternativer med gode priser?

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Torbjørn Strandborg
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #592 av Torbjørn Strandborg
Besvart av Torbjørn Strandborg i emne Sv: Dårlig erfaring med Moss Motors?
Prøv heller MG Hagen som har det meste av deler til min MG. Min.erfaring med denne er meget bra. Jeg fikk alt av deler jeg trengte til min MG Midget 69 modell. Feil levering forekom, men dette ordnet han greit. Spesielle deler kan ta litt tid, men det er en sikker måte å handle på. Du finner han enkelt på nett.

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden - 12 år 3 måneder dager siden #593 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: Dårlig erfaring med Moss Motors?
Hei Svein,

Jeg har handlet en del hos Moss opp gjennom årene. Både over disk i England og fått sendt til Norge.
Min erfaring er god med Moss, har handlet fra avdelingene i London, Manchester, Leeds og tidligere år fra Darlington, litt etter hvor jeg har ferdes. Har aldri hatt problemer med de.
Du skriver summen er i dollar, antar da du har handlet fra USA. Derifra har jeg ikke handlet til MG og har ingen erfaring med de.

Andre i England som er greie å handle med er eks. MG Owners Club i Swavesey litt nord-vest for Cambridge.
Så har du MGBHive nord for Cambridge. De har som navnet sier mest til MGB, men også andre MG biler.

Sist, men ikke minst; MG-Hagen her i Norge som sikkert kan hjelpe deg med det aller meste. De holder til på Mysen.
Jonny og Stein er trivelige karer som du treffer på: 69 89 60 00
Last edit: 12 år 3 måneder dager siden by Steinar Braaten.

Mer
12 år 3 måneder dager siden - 12 år 3 måneder dager siden #596 av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne Sv: Dårlig erfaring med Moss Motors?
Jeg kan fortelle om en god erfaring med bestilling fra Moss UK. Jeg bestillte to hovedlyskastere og de annkom dagen etter bestilling med DHL. Imidlertid var det en produksjonsfeil på den ene.Glasset var limt inn feil i refektoren. Sendte et bilde av lykten, og ny lykt var i posten noen dager etter. uten noe mere kluss

Vedlegget ble ikke funnet

Last edit: 12 år 3 måneder dager siden by Truls Sundt.

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #597 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: Dårlig erfaring med Moss Motors?
Hei

Jeg har handlet fra MOSS i USA og i England. Jeg har god erfaring med begge.

Hva gjelder deler til mine MGB'er, bruker jeg normalt MGOC eller Brown & Gammons. Til min TF bruker jeg Rimmer Bros. Alle disse 3 har jeg svært god erfaring med, ikke minst Rimmer. De er litt dyrere, men du verden for en service og tempo!!! Da toppakning røk på min TF, bestilte jeg ny fra Rimmer og 3 dager senere lå den på mitt postkontor....

mvh
halvor

• svein kaasa
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #608 av svein kaasa
Besvart av svein kaasa i emne Sv: Dårlig erfaring med Moss Motors?
Tusen takk for mange tips, blir nok en telefon til hagen tror jeg. Hele bestillingen til Moss er blitt komisk, måtte til slutt ringe for å få kontakt. Etter et par dager etter telefonsamtale fikk jeg beskjed at ikke alle varene var på lager, jeg svarte at de skulle sende det de hadde. Så går det er par dager til så ny mail med flere varer som ikke er på lager. Så når jeg får noe er svært usikkert, varene er fortsatt ikke sendt og jeg bestilte de for 14 dager siden da jeg skulle sette sammen motoren i påsken :( Men Mysen er ikke langt unna.

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.211 sekunder
Forumløsning av: Kunena