VÅRMØNSTRINGEN 2013!!

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #464 av Halvor Asland
VÅRMØNSTRINGEN 2013!! opprettet av Halvor Asland
Hei
Mange spør når åpenbilsesongen slutter og starter. Tidligere MGA eier Morten Myhr, er ikke i tvil; hhv. 31/12 og 1/1. Tradisjonen tro ( for 33. gang??) arrangerer Morten også i år Vårmønstring for de innbarka. Fremmøte på Universitetsplassen ca. kl.12 - tirsdag 1. januar altså!!!!, med avreise til Frognerseteren restaurant kl 13:00 for inntak av softis (pysene kan få varm sjokolade på isen!!).
Gjennom årene har jeg vel vært en ensom svale som representant fra MG-miljøet, selv om Jon Fredheim i sin røde MGF og noen andre også er blitt observert.
For de som deltar; ikke forsøk deg på å kjøre lukket, for så å ta ned taket rundt nærmeste hjørne!! Husk også at Morten går rundt og sjekker at varmeappararat og endog varmeseter et avskrudd. De arme sjeler som blir tatt i slikt juks, får dette påtalt via megafon!!
Ses vi på Frognerseteren?

God Nytt År
Halvor Asland
PS!!! I fjor stoppet en busslast japanere mens vi konverserte og inntok softis på Frognerseteren Restaurant. Min innsikt i det japanske språket er meget beskjedent, men kroppsspråket var ikke til å missforstå……

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Kai Endre Hager
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #465 av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Sv: VÅRMØNSTRINGEN 2013!!
Har dere lagt om til vinterdekk, :evil: og er det virkelig ikke værforbehold???? :sick:
Hilsen fra en "Pyse" :cheer:

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #466 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: VÅRMØNSTRINGEN 2013!!
Hei Kai

La meg få sagt det med en gang: INGEN DELTAGERE ØNSKER Å SKADE SINE BILER - eller andres for den saks skyld. Selvsagt ser de fleste været an! De mest hårdbarka militærfantastene - Morten inklusive, kjører uansett, men antall Healey'er, E-typer og dyre messingbiler avhenger selvsagt av været. Salte veier eller regnvær som det ser ut til i år, vil selvsagt påvirke antallet..... Blir det regn, holder jeg meg hjemme! Kulde og tørr veibane er det ideelle. For 10 år siden var det -22 grader minus. 5 lag tøy gjorde susen med foret kjeledress og varm orange Husky jakke ytterst hold meg varm tross nærmere 10 mil i åpen bil!! Jeg ser mange også har spesial-lagde soveposer..... En kapper 2 passende hull som beina kan stikke ut av samt 2 hull til armene. Vakkert? Ikke særllig, men veldig varmt synes det å være!!

halvor

• Kai Endre Hager
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #467 av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Sv: VÅRMØNSTRINGEN 2013!!
Hei Halvor,
Her var det mange kreative måter å kle seg på :lol: Godt at dere tar et visst værforbehold. Bare et forslag i tilfelle regn: Hva med en tørrdrakt og dykkermaske i kombinasjon med tonneautrekket? :woohoo: God tur, og kjør forsiktig. Jeg tror jeg holder meg til min nye Leaf i vinter. Fantastisk vinterbil :whistle:

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 5 måneder dager siden #493 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: VÅRMØNSTRINGEN 2013!!
Ja...ja - Da ble det ingen Vårmønstring på meg iår!!! Søren..

Med en bratt oppkjørsel blankere enn Bislet, var det INGEN mulighet for meg å komme sikker ned eller .... for den saks skyld opp oppkjørselen!!! Av samme grunn ble Nyttårsfeiringen beskuet fra terrassen og ikke fra den nærliggende badestranden som er tradisjon i nabolaget!!!
Brodder og staver er trolig det som kan redde oss fra isolat for øyeblikket...

GODT NYTT ÅR TIL ALLE DIGITALE MEDLEMMER ..... samt alle andre ...

med octagonale hilsner
halvor

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 5 måneder dager siden #499 av Halvor Asland

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.259 sekunder
Forumløsning av: Kunena