MG magasinet

• Kai Endre Hager
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 6 måneder dager siden #436 av Kai Endre Hager
MG magasinet opprettet av Kai Endre Hager
Hei, ser at MG magasinet er på vei i disse dager
kommer det snart også på nettet? Er pt i et noe varmere strøk B) og får ikke hentet posten på en stund :lol:
mvh
Kai

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Mer
12 år 6 måneder dager siden - 12 år 6 måneder dager siden #437 av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne Sv: MG magasinet
Styret har bestemt at Magasinet ikke skal på nett før alle har mottat det i posten.
Last edit: 12 år 6 måneder dager siden by .

• Tom Lynga
  • Besøkende
  • Besøkende
12 år 3 måneder dager siden #602 av Tom Lynga
Besvart av Tom Lynga i emne Sv: MG magasinet
Hei,

Vil bare takke for nok et flott magasin. Gledet meg stort at de hadde valgt mitt yndlingsbilde til forside. Et bilde jeg blir aldri lei av å se på. Merkelig dette, noe fester seg, og facinerer gang på gang. Innholdet var også supert. Igjen - Tusen takk !

Nå gleder jeg meg til denne ford...snøen og isen forsvinner, og kan ta fruen og bikkja med ut på tur i åpen bil.

MG-hilsen

Tom Lynga

• Tom Lynga
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 5 måneder dager siden #2521 av Tom Lynga
Besvart av Tom Lynga i emne Sv: MG magasinet
:)

Hei,

Nok en gang føler jeg at jeg må få skryte litt av MG Magasinet ! Velfylt av gode historier og bilder.

Jeg humret, og koste meg med historien til en MG-Entusiast, med navn Petter Nessimo. Velskrevet, morsom, innholdsrik. Bildet av ham der han står bak bilen i garasjen - Herlig. Bord med duk, blomst, kaffekopp. Gjorde akkurat det samme selv, før jeg så bildet. Riktignok uten duk og blomst; var på vinteropplagsvisitt hos min kjære MGB, bord, stol, og en kaffekopp, satt der og beundret den lille røde, og lengtet etter vår...Dette var allerede i Desember, så enda lenge å vente.
Drømmen om den franske riviera var også velskrevet og morsom. Modig gjort å dra på langtur med de gamle. (bilene altså ! )
Og så avrunde det hele med beskrivelsen av englandsturen, ført i pennen av Steinar Braaten. Herlig ! Stor takk til alle som bidro !

MG-Hilsen

Tom Lynga

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.262 sekunder
Forumløsning av: Kunena