Sv: MG Bladet
- Tom Lynga
- Emneforfatter
- Besøkende
-
12 år 9 måneder dager siden - 12 år 9 måneder dager siden #300
av Tom Lynga
Sv: MG Bladet opprettet av Tom Lynga
Hei,
Nok en gang, et flott MG-blad ! Spesielt artikkelen om skinnjakkene for oss MG-folk hilste jeg velkommen. Hadde tenkt å spørre om dette her på forumet, men så slapp dere å svare..he..he. Må få meg en slik jakke, men så var det det med størrelsen da.. Godt voksen, opplevd mye god mat og drikke som har samlet seg som gode minner rundt midjen..
Ellers, mange fine artikler og bilder. Redaktør og de som bidrar fortjener ROS for det de gjør.
Med MG-hilsen fra Tom Lynga, Kolbotn
Nok en gang, et flott MG-blad ! Spesielt artikkelen om skinnjakkene for oss MG-folk hilste jeg velkommen. Hadde tenkt å spørre om dette her på forumet, men så slapp dere å svare..he..he. Må få meg en slik jakke, men så var det det med størrelsen da.. Godt voksen, opplevd mye god mat og drikke som har samlet seg som gode minner rundt midjen..
Ellers, mange fine artikler og bilder. Redaktør og de som bidrar fortjener ROS for det de gjør.
Med MG-hilsen fra Tom Lynga, Kolbotn
Last edit: 12 år 9 måneder dager siden by Truls Sundt.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
12 år 9 måneder dager siden - 12 år 9 måneder dager siden #301
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: MG Bladet
Hei
Ja bladet er bra, ingen tvil. Men det krever at vi medlemmer bidrar med skriverier og bilder.
Om skinnjakker; MG Owners Club, UK, har en skinnjakke som er bra. Kona og jeg har hatt slike skinnjakker i ti år nå og er godt fornøyd med de. Den har også bra plass til god mat og drikke som ligger "på lager" rundt midjen.
Se:http://www.mgocshop.co.uk/catalog/MG_Jackets.html
Ja bladet er bra, ingen tvil. Men det krever at vi medlemmer bidrar med skriverier og bilder.
Om skinnjakker; MG Owners Club, UK, har en skinnjakke som er bra. Kona og jeg har hatt slike skinnjakker i ti år nå og er godt fornøyd med de. Den har også bra plass til god mat og drikke som ligger "på lager" rundt midjen.
Se:http://www.mgocshop.co.uk/catalog/MG_Jackets.html
Last edit: 12 år 9 måneder dager siden by Steinar Braaten. Grunn: Skriveleif
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.243 sekunder