Tenkte at det var på tide å slå ett slag for "delemarked" som ligger under ark-fanen medlem. Jeg ser at det er noen som har lagt inn deler der, som er til overs eller de ikke har bruk for. Selv har jeg lagt inn en del deler som jeg har kjøpt inn på nytt fordi jeg ikke har hatt oversikt på hva og hvor jeg har hatt det liggende. Hadde delemarkedet vært der tidligere hadde jeg unngått å kjøpe deler unødvendig og slik tro jeg at det er mange med meg som har det.
Jeg ser for meg at dette kan være til hjelp,hvis en eksempelvis er på tur og noe går i stykker. En kan da kjapt se om deler som trengs finnes lokalt og er tilgjengelig omgående. Videre kan siden være til hjelp på å holde orden på egen delebeholdning. Det tar litt tid og krever nøyaktighet, å legge inn deler på siden, men det er raskt og enkelt å administrere, etter at delen er lagt inn. Ett tips kan være å bruke Moss sin internnettkatalog å klippe å lime fra den, ved innleggingen av deler.
Jeg er overbevist at det er mye MG deler som ligger å støver rundt om i landet.
Min oppfordring går til alle medlemmer, legg inn delene på siden,slik at en kan se hva som finnes og er tilgjengelig.
.