- Mottatte takk 0
Transport av seter fra Son til Kristiansand?
- Jan Vidar Ødegaard
- Emneforfatter
- Besøkende
-
8 år 3 uker dager siden #5689
av Jan Vidar Ødegaard
Transport av seter fra Son til Kristiansand? opprettet av Jan Vidar Ødegaard
Hei, jeg har kjøpt "vintage Bucket seats" av Knut Christian Hallan i Son og lurer på om noen har mulighet til å ta dem til Kristiansand, dersom noen skal den veien.....?
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Peter Skarsjø
- Avlogget
- Administrator
-
Less
Mer
8 år 3 uker dager siden #5690
av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne Transport av seter fra Son til Kristiansand?
Hvis du ikke får napp med det første, vil jeg anbefale nimber.com.
Nimber er en slags Uber for gods. Du annonserer ditt transportbehov og hvor mye du vil gi for jobben, så er det opp til andre brukere å påta seg oppdraget. Jo høyere pris du setter, jo fortere får du napp. Selv med en beskjeden pris pleier man å få napp i løpet av kort tid. Det bør være spesielt enkelt på en så trafikert distanse som Oslo-Krs.
Hvis man gidder kan man jo påta seg oppdrag selv også, når man skal ut på veien. Kan dekke reisekostnadene før du vet ordet av det.
Nimber er en slags Uber for gods. Du annonserer ditt transportbehov og hvor mye du vil gi for jobben, så er det opp til andre brukere å påta seg oppdraget. Jo høyere pris du setter, jo fortere får du napp. Selv med en beskjeden pris pleier man å få napp i løpet av kort tid. Det bør være spesielt enkelt på en så trafikert distanse som Oslo-Krs.
Hvis man gidder kan man jo påta seg oppdrag selv også, når man skal ut på veien. Kan dekke reisekostnadene før du vet ordet av det.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
8 år 3 uker dager siden #5691
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Transport av seter fra Son til Kristiansand?
Jeg skal ta dem med til deg Jan Vidar...

halvor

halvor
- Jan Vidar Ødegaard
- Emneforfatter
- Besøkende
-
8 år 3 uker dager siden #5692
av Jan Vidar Ødegaard
Besvart av Jan Vidar Ødegaard i emne Transport av seter fra Son til Kristiansand?
Flott Halvor

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.236 sekunder