Norsk MG Rally
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 7 måneder dager siden - 9 år 7 måneder dager siden #4630
av Halvor Asland
Norsk MG Rally opprettet av Halvor Asland
Følgende oppfordring er publisert på NSCR sin FB-side:
VIKTIG!!!!
Det er vel dermed på sin plass å oppfordre de som ønsker å delta på Norsk MG Klubb sitt hovedarrangement 2016 om å sjekke at de har meldt seg på Norsk MG Rally og ikke Norsk Sportscar Rally!!!!!
Informasjon om NMGR:
PÅMELDING:
LINK
Selv før invitasjonen formelt er gått ut, er oppslutningen ganske enkelt utrolig!!!!!!! Det virker dermed som om medlemmene i Norsk MG Klubb lojalt ønsker å delta på klubbens eget stevne!!!
:cheer:
Vedlegget ble ikke funnet
VIKTIG!!!!
Det er vel dermed på sin plass å oppfordre de som ønsker å delta på Norsk MG Klubb sitt hovedarrangement 2016 om å sjekke at de har meldt seg på Norsk MG Rally og ikke Norsk Sportscar Rally!!!!!
Informasjon om NMGR:
PÅMELDING:
LINK
Selv før invitasjonen formelt er gått ut, er oppslutningen ganske enkelt utrolig!!!!!!! Det virker dermed som om medlemmene i Norsk MG Klubb lojalt ønsker å delta på klubbens eget stevne!!!
Last edit: 9 år 7 måneder dager siden by Halvor Asland.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
9 år 6 måneder dager siden - 9 år 6 måneder dager siden #4632
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Norsk MG Rally
SPØRSMÅL:
Jeg har stilt mitt avbalanseringssett for eikehjul til disposisjon for NMGR.
Om det er stor nok interesse, vurderer NMGR å inngå en avtale med et firma i Øyer/Lillehammerområdet slik at alle som ønsker det kan få avbalansert sine eikehjul på en korrekt måte og til en fast og overkommelig pris under stevnet.
Jeg har stilt mitt avbalanseringssett for eikehjul til disposisjon for NMGR.
Om det er stor nok interesse, vurderer NMGR å inngå en avtale med et firma i Øyer/Lillehammerområdet slik at alle som ønsker det kan få avbalansert sine eikehjul på en korrekt måte og til en fast og overkommelig pris under stevnet.
Last edit: 9 år 6 måneder dager siden by Halvor Asland.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.216 sekunder