ANNONSESALG

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 2 uker dager siden - 11 år 2 uker dager siden #3208 av Halvor Asland
ANNONSESALG opprettet av Halvor Asland
Hei

For noen dager siden annonserte jeg en VW Golf VI til salgs på finn.no

www.finn.no/finn/car/used/object?finnkod...rchclickthrough=true

I annonsen skrev jeg at jeg ikke ønsket å bli kontaktet av annonseselgere. Se teksten fremhevet i gult!

Vedlegget ble ikke funnet

I tillegg har jeg vært registrert i Brønnøysund siden 2001 om at jeg ikke ønsker reklame eller telefonsalg.

Hva skjer så? Jo forleden dag sent på kvelden ringer det en yngre herre fra nr. 451 41 913 som viste tilsynelatende stor interesse for bilen. Etter ca. 2 minutter begynner formålet å bli nokså klart; Han var ikke interessert i bilen - han ønsket at jeg forpliktet meg til en annonse på rubrikk.no til nærmere 2000,. kr. Da det hele ble klart for meg, bad jeg Herren "dra til H..." med henvisning til at jeg spesifikt hadde i annonseteksten på finn.no at jeg IKKE ønsket kontakt med annonseselgere samt at jeg generelt var registrert i reservsjonsregisteret i Brønnøysund. Vedkommende fnøs av dette og la på.

Etter å ha roet meg ned, Googlet jeg 45141913. Det første som kom opp var oppføring i telefonterror.no!!!!!! Deretter at "TV2 Hjelper deg" har omtalt firmaet bak dette telefonnr. - Intermedia og deres direktør og eier Sigbjørn Rivelsrud - i 2012.

www.tv2.no/a/3491641

Ifølge Intermedias advokat, driter Intermedia om kunder på finn.no har reservert seg for annonseselgere. Vedr. reservasjonsregsteret i Brønnøysund, var kommentarene noe vage. 2 år senere synes Intermedia å fortsette sine ulovlige forretningsmetoder. Et videre søk viser at den samme Sigbjørn Rivelsrud sammen med Adil Osmani i rubrikk.no er gjengangere i Forbrukerrådet for å drite i privatpersoners reservasjoner mot telefeonsalg og reklame.

DERFOR: Om du selger bilen din på finn.no og blir oppringt av en som vil selge annonser på rubrikk.no, prøv å få tak i navnet!!! Finn.no har vært svært hjelpsomme om hvordan jeg skal gå fram for å anmelde Intermedia og Rubrikk.no. Jeg har startet min krig!!!

:woohoo: :evil: :angry:

PS!! God pris om en fra klubben er interessert i Golf'en!!!! Kom med bud!!
Last edit: 11 år 2 uker dager siden by Halvor Asland.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Kjell Hagen Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 2 uker dager siden #3210 av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne ANNONSESALG
Pass på blodtrykket Halvor :)

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 2 uker dager siden #3212 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne ANNONSESALG
Det hjalp å få rast fra seg her og bedre blir det om vi alle ber Intermedia's annonselgere dra til H.... samt å ALDRI annonsere på Rubrikk.no!!

:silly:

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 2 uker dager siden #3213 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne ANNONSESALG
Lurer på hvor lenge denne får ligge på Rubrikk.no sin Facebook-side....

Vedlegget ble ikke funnet

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.252 sekunder
Forumløsning av: Kunena