Facebooksiden
- Kenneth Gustavsen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2973
av Kenneth Gustavsen
Facebooksiden opprettet av Kenneth Gustavsen
Facebookredaksjonen ønsker bilder fra aktivitetene som foregår rundt om i senterne. Har ditt senter en aktivitet, et møte eller kjøretur så send oss et bilde sammen med noen ord om "hvem, hva, hvor". Du kan sende det som en melding i innboksen på Facebooksiden eller bruke vår epostadresse: facebook@nmgk.no. Vi vil også gjerne ha mimrebilder fra tidligere tider.
I skrivende stund er det 271 likere av siden og noen bør vel kunne bidra. La oss vise at vi er en levende klubb med masse aktiviteter rundt om i landet.
I skrivende stund er det 271 likere av siden og noen bør vel kunne bidra. La oss vise at vi er en levende klubb med masse aktiviteter rundt om i landet.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2974
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Facebooksiden
Du har helt rett Kenneth!
Vi, medlemmene, er for slappe til å sende inn. Jeg skal straks ta en tur bort i speilet og snakke me`n og fortelle Steinar at han må bidra med stoff om vi vil ha en OK Facebookside i klubben.
Jeg lover å skjerpe meg, du skal få tekst og bilder.
Og til alle andre medlemmer; da er vel ikke dere dårligere enn meg?
Dere sender vel litt bilder og tekst dere også?
Når vi ser etter har vel alle mange bilder og herlige minner fra utallige turer og treff opp gjennom mange år!
Vi, medlemmene, er for slappe til å sende inn. Jeg skal straks ta en tur bort i speilet og snakke me`n og fortelle Steinar at han må bidra med stoff om vi vil ha en OK Facebookside i klubben.
Jeg lover å skjerpe meg, du skal få tekst og bilder.
Og til alle andre medlemmer; da er vel ikke dere dårligere enn meg?
Dere sender vel litt bilder og tekst dere også?
Når vi ser etter har vel alle mange bilder og herlige minner fra utallige turer og treff opp gjennom mange år!

- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden - 11 år 2 måneder dager siden #2975
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Facebooksiden
Jeg begynte med å legge inn stoff, bl. a. bilder, men de forsvant (som bilde) så raskt at jeg har gitt opp hele fb-sida. Jeg er med i en gruppe for Røst, der blir alle bildene liggende slik man bare kan bla nedover og finne gamle bilder og ikke måtte innom bare tekst.
Om det går an for dere å se det, ligger det på denne adressen: www.facebook.com/groups/2249047178/
Om det går an for dere å se det, ligger det på denne adressen: www.facebook.com/groups/2249047178/
Last edit: 11 år 2 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
- Kenneth Gustavsen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden - 11 år 2 måneder dager siden #2976
av Kenneth Gustavsen
Besvart av Kenneth Gustavsen i emne Facebooksiden
Raymond, dette har vi forsøkt å forklare tidligere. Det er forskjell på grupper og sider på Facebook (FB). Ved en gruppe vil ikke klubbens statuser/oppdateringer bli synlig i følgernes nyhetsoppdatering. FB vil da ikke lenger være en informasjonskanal for klubben. Alle sider på FB fungerer på denne måten. Se f.eks. Telenor Norge, Volleyballforbundet eller BMW Car Club Norway.
Det mange ikke er klar over er at man kan endre visningen til sider på FB. Ved å klikke på "knappen" i vedlagte bilde kan man velge "innlegg fra andre" og da vises innlegg som følgerne har lastet opp på samme måte som klubbens egne. Dette er da ikke bilder fra klubbens aktiviteter som er sendt inn, men følgernes egne opplastninger.
PS: Bildene dine ligger der de
Og "til høyre" som du kaller det, der kan du klikke på hvert enkelt innlegg eller "vis alle", så dukker de opp i mindre skala.
Det mange ikke er klar over er at man kan endre visningen til sider på FB. Ved å klikke på "knappen" i vedlagte bilde kan man velge "innlegg fra andre" og da vises innlegg som følgerne har lastet opp på samme måte som klubbens egne. Dette er da ikke bilder fra klubbens aktiviteter som er sendt inn, men følgernes egne opplastninger.
Vedlegget ble ikke funnet
PS: Bildene dine ligger der de

Og "til høyre" som du kaller det, der kan du klikke på hvert enkelt innlegg eller "vis alle", så dukker de opp i mindre skala.
Last edit: 11 år 2 måneder dager siden by Kenneth Gustavsen.
- Kai Endre Hager
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden #2977
av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Facebooksiden
Har nettopp lagt inn et bilde fra Spania av en hybrid av Renault og MG :dry:
- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
11 år 2 måneder dager siden - 11 år 2 måneder dager siden #2978
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Facebooksiden
OK, den lille knappen hjalp jo mye.
Last edit: 11 år 2 måneder dager siden by Raymond Wardenær.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.255 sekunder