Engelske dele-leverandører
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 3 måneder dager siden #2855
av Halvor Asland
Engelske dele-leverandører opprettet av Halvor Asland
Ingen kritikk til engelske dele-leverandører denne gang, men utrolig hvilken orden de har i sine butikker.....
Tidligere i uken var jeg bl.a. innom Earlsparts som leverer deler til min Austin servicebil. Han leverer nesten alt jeg trenger. Slik så det ut, men likevel fant Neil fram...
For 4 år siden var Hans Petter Øverby og jeg innom Competition Transmission Services som er spesialist på overhaling av girkasser til motorsport. Hans Petter og jeg fikk overhalt hver vår girkasse til våre MGB V8 prosjekter. Slik så det ut der:
Sånn kunne jeg vel fortsatt.... En ting kan en si: Intenett-sidene deres er praktfulle!!
Mine hånfulle kommentarer stikker ikke dypt. Det som kjennetegner dem, er stor servicevilje, kvalitet i produktene samt at de hele tiden fant det de skulle!! Dette er en side ved vår hobby som gjør det hele mer spennende!!
mvh
Halvor
Fikk også breddet et sett Rostylefelger til 6". VELDIG bra kvalitet!!
Tidligere i uken var jeg bl.a. innom Earlsparts som leverer deler til min Austin servicebil. Han leverer nesten alt jeg trenger. Slik så det ut, men likevel fant Neil fram...
Vedlegget ble ikke funnet
For 4 år siden var Hans Petter Øverby og jeg innom Competition Transmission Services som er spesialist på overhaling av girkasser til motorsport. Hans Petter og jeg fikk overhalt hver vår girkasse til våre MGB V8 prosjekter. Slik så det ut der:
Sånn kunne jeg vel fortsatt.... En ting kan en si: Intenett-sidene deres er praktfulle!!
Mine hånfulle kommentarer stikker ikke dypt. Det som kjennetegner dem, er stor servicevilje, kvalitet i produktene samt at de hele tiden fant det de skulle!! Dette er en side ved vår hobby som gjør det hele mer spennende!!
mvh
Halvor
Fikk også breddet et sett Rostylefelger til 6". VELDIG bra kvalitet!!
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 3 måneder dager siden #2856
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Engelske dele-leverandører
Og jeg som skammer meg fordi jeg synes det er rotete i delebutikken min!

- Raymond Wardenær
- Besøkende
-
11 år 3 måneder dager siden #2857
av Raymond Wardenær
Besvart av Raymond Wardenær i emne Engelske dele-leverandører
Ingen grunn til å skamme seg, Kjell, dessuten vet jo du også hvor alt ligger!
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 3 måneder dager siden - 11 år 3 måneder dager siden #2873
av Tore Lie
Apropos at man ikke skal skue hunden på hårene når det gjelder våre britiske venner. Her er verkstedet til Abingdon Car Restorations, der vi hadde gleden av å være innom og få skiftet startermotor for to år siden.
Dette er toppkvalifiserte folk, kunder kommer langveisfra for å få tatt service på sine klassiske MGer. Vi snakket med en stamkunde som var hyggelig nok til å kjøre oss inn til Abingdon i sin MGB V8.
Men dyktigheten synes ikke akkurat på lokalene!
Besvart av Tore Lie i emne Engelske dele-leverandører
Apropos at man ikke skal skue hunden på hårene når det gjelder våre britiske venner. Her er verkstedet til Abingdon Car Restorations, der vi hadde gleden av å være innom og få skiftet startermotor for to år siden.
Dette er toppkvalifiserte folk, kunder kommer langveisfra for å få tatt service på sine klassiske MGer. Vi snakket med en stamkunde som var hyggelig nok til å kjøre oss inn til Abingdon i sin MGB V8.
Men dyktigheten synes ikke akkurat på lokalene!
Last edit: 11 år 3 måneder dager siden by Truls Sundt.
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 3 måneder dager siden #2881
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Engelske dele-leverandører
Enig Tore
Steve gir tillit! Jeg var innom ham for en uke siden...
Steve gir tillit! Jeg var innom ham for en uke siden...
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.218 sekunder