tips om restaurering i utlandet -har noen erfaring
- Jan Magne Hammersland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden #2550
av Jan Magne Hammersland
tips om restaurering i utlandet -har noen erfaring opprettet av Jan Magne Hammersland
Sliter med å finne noen til å ta karrosseriarb på mitt mga twin cam prosjekt.Vurderer å sende utenlands men har ingen erfaring . Har noen tips i så henseende.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 4 måneder dager siden - 11 år 4 måneder dager siden #2551
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne tips om restaurering i utlandet -har noen erfaring
Hei Jan Magne
Min '77 MGB samt min '67 er rustsveiset og lakkert til MEGET høy standard av
RMG Coachworks ( Richard M. Griffiths - av alle kallt Dick) ca. 1t sør øst for London.
Jeg har booket inn min '77 MGB for tilpassing og lakkering for Rover V8 til sensommeren, min MGA neste vår og deretter min TR6.
Dick har lang erfaring med MGA. Her er en MGA jeg så i hans verksted for et par år siden..
Dick fikk også ansvaret for noen år siden å lakkere fronten til en de berømte Porsche 917 som ble kjørt av Hans Stuck i hine hårde dager.
Om du er interessert, kan jeg formidle kontakt....
mvh
halvor
Min '77 MGB samt min '67 er rustsveiset og lakkert til MEGET høy standard av
RMG Coachworks ( Richard M. Griffiths - av alle kallt Dick) ca. 1t sør øst for London.
Vedlegget ble ikke funnet
Jeg har booket inn min '77 MGB for tilpassing og lakkering for Rover V8 til sensommeren, min MGA neste vår og deretter min TR6.
Dick har lang erfaring med MGA. Her er en MGA jeg så i hans verksted for et par år siden..
Dick fikk også ansvaret for noen år siden å lakkere fronten til en de berømte Porsche 917 som ble kjørt av Hans Stuck i hine hårde dager.
Om du er interessert, kan jeg formidle kontakt....
mvh
halvor
Last edit: 11 år 4 måneder dager siden by Halvor Asland.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.315 sekunder