ÅPENT ELLER LUKKET FORUM

• Halvor Asland
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden - 11 år 8 måneder dager siden #1827 av Halvor Asland
ÅPENT ELLER LUKKET FORUM opprettet av Halvor Asland
Hei alle sammen

Som mange har fått med seg, pågår det en engasjert diskusjon her på dette Forum om ikke-MG'er skal nektes deltagelse på turer og ellers i klubb-sammenheng.....

Jeg vil fortsatt ikke mene noe om den saken, men ..... noen ivrer for å legge Forum'et helt åpent.

Jeg mener vi som klubb må tåle slike engasjerte diskusjoner, men....

bør Forum'et ligge åpent for alle og enhver?

eller sagt på en annen måte:

1. Vil en åpen og svært engasjert diskusjon her på Forum'et skremme eller rekruttere nye medlemmer?

2. Vil vi kunne ha slike engasjerte diskusjoner når vi vet at Forum'et er åpent?

Synspunkter?

mvh
Halvor
Last edit: 11 år 8 måneder dager siden by Halvor Asland.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Frank Rygh
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden - 11 år 8 måneder dager siden #1828 av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne ÅPENT ELLER LUKKET FORUM
Hei.
Jeg tror ikke det vil føre til at vi får flere medlemmer slik som enkelte diskusjonstråder utvikler seg pr i dag. Det er selvsagt hårfine grenser mellom akseptabelt og det som er av mer ugrei karakter.
Jeg tror kanskje det vil kunne føre til at den enkelte modererer seg, men er usikker på dette.
En annen ting er jo også at det som blir skrevet blir også tilgjengelig på en annen måte som feks ved at man blir Googlet :)
Jeg mener forumet ikke bør være åpent for alle, men det er jo min mening da.
Last edit: 11 år 8 måneder dager siden by Frank Rygh.

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden - 11 år 8 måneder dager siden #1829 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne ÅPENT ELLER LUKKET FORUM
Det jeg ser en del klubber gjør er å legge det aller meste åpent for lesing slik at folk "utenfra" kan lese. Og så lukker de ett eller flere hovedtema slik at kun medlemmer kan lese (og skrive).
Eksempelvis kan en opprette en kategori benevnt "klubbintern diskusjon" el. som kun medlemmer kan lese og skrive i.
Jeg tror vi får flere medlemmer ved et åpent forum, men nødvendigvis må ikke alt være åpent...

(Og vedrørende engasjement så synes det som om det er betydelig høyere enn i enkelte klubber på nettet enn hva vi noengang har klart her. En skal ikke kikke lenge på andre forum før en ser at temperaturene kan bli høye.)
Last edit: 11 år 8 måneder dager siden by Steinar Braaten.

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.229 sekunder
Forumløsning av: Kunena