Mediestrategi - ambisjonsnivå

• Peter Skarsjø
  • Emneforfatter
  • Avlogget
  • Administrator
  • Administrator
Mer
11 år 8 måneder dager siden #1790 av Peter Skarsjø
Mediestrategi - ambisjonsnivå opprettet av Peter Skarsjø
Vi har fått i oppdrag av styret å utrede en del saker i forbindelse med medlemskommunikasjon og profilering av klubben.

I den anledning vil vi lodde stemningen på endel konkrete temaer. Denne gang først og fremst i forhold til ambisjonsnivå. Så vil vi komme tilbake med fler problemstillinger om noen dager.

Hvor høyt bør klubben legge listen for medlemskommunikasjon?

I det ene ytterpunktet kan vi tenke situasjonen slik den er i dag, med medlemsbladet og en webside.

I det andre ytterpunktet kan vi tenke oss at klubben er aktive i alle medier; blad, web, sosiale medier som FB, G+, Twitter og andre.

Siden det denne gang dreier seg om ambisjonsnivå - husk at klubbens ressurser er begrensede. Et høyt ambisjonsnivå vil kreve at flere medlemmer påtar seg oppgaver for klubben. Er det realistisk?

Hva tenker dere som leser denne forumposten? Vi er oppmerksomme på at de "analoge" medlemmene ikke vil lese denne oppfordringen og ikke vil kunne svare. Det er naturligvis et problem i seg selv og vi må lese svarene i lys av dette.

Mvh
Halvor Asland og Peter Skarsjø

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Are Wang
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #1792 av Are Wang
Besvart av Are Wang i emne Mediestrategi - ambisjonsnivå
Heller et aktivt blad og en oppdatert web en mange "sider" som blir mindre og skjeldere oppdatert. I våre opptatte tider tror jeg flertallet er nøyd med slik det er.. Ser jo ut som de som har noe på hjertet får det ut til de fleste. Web er jo genialt da stoffet er jo ferskt når det blir publisert og ser jo at en aktiv web bare øker ettersom medlemmer finner nye ting der..

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #1793 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Mediestrategi - ambisjonsnivå
Hei Are

Din kommentar er notert.

ANDRE KOMMENTARER?
Kom igjen!!!!!!!!!!!!!!! Nå har dere mulighet for å påvirke. Når innstillingen er oversendt Styret, er påvirkningsmulighetene mindre...

mvh
Halvor

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #1794 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Mediestrategi - ambisjonsnivå
Gi oss litt tålmodighet Halvor ;) ;) :) :) :) :) :)
Det er snart helg og da kan så mangt tenkes igjennom :lol: :lol:
Men Are er absolutt inne på noe!

• Mark Ratcliff
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #1795 av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Mediestrategi - ambisjonsnivå
For min del er weben viktigst. Jeg holder på å gradvis avslutte alle mine papir abonnementer etter hvert som digitale alternativer blir tilgjengelig. Dette gjelder både aviser og blad og bøker. En nettbrett er så mye mer praktisk.

• Frank Rygh
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 8 måneder dager siden #1797 av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Mediestrategi - ambisjonsnivå
Hei
Med dagens teknologi og kommunikasjonsform tror jeg det vil være direkte feil og ikke omstille / tilpasse til dette.
Dersom NMGK som interaktivt medium skal overleve MÅ det gjøres noen grep for at aktualitet og interesse skal vedvare.
Våre neste medlemmer befinner seg pr i dag på litt andre typer arenaer en bare for noen få år siden. Tror det er feil at vi som klubb med underavdelinger alle skal ha egen facebook side, men klubben bør i høyeste grad ha en egen facebook side.
Et bra medlemsblad er i tillegg til fungerende WEB sider også meget viktig.
Dersom man tenker seg tiltaket til Rogaland senter i omgjort praksis til en Najonal facebook side vil vi få en langt større rekkevidde og kraft.
Når det gjelder Twitter og eventuellt Instagram mener jeg at Instagram har mer riktig effekt for oss som klubb en Twitter.
Frank

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.213 sekunder
Forumløsning av: Kunena