Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter
- Thor Sørensen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1727
av Thor Sørensen
Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter opprettet av Thor Sørensen
Hei alle som skal være med på Goodwood Revival i år. Oslo Senter senterledelse vil være representert på Goodwood lørdag og søndag. Vil stå med vår MGA inne på område ved Hawthorn Infield Parking.
Håper vi ses der.
Håper vi ses der.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Vidar Holum
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden - 11 år 9 måneder dager siden #1755
av Vidar Holum
Besvart av Vidar Holum i emne Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter
Hei Thor.
Var det greit å få akk dit. Var det GRRC medlemskapet som slapp deg inn eller tidlig ute med bestilling av plass?og seff MG før 66? Men du må være tidlig ute for å krysse banen!
God Tur. Vi blir hjemme i år.
Var det greit å få akk dit. Var det GRRC medlemskapet som slapp deg inn eller tidlig ute med bestilling av plass?og seff MG før 66? Men du må være tidlig ute for å krysse banen!
God Tur. Vi blir hjemme i år.
Last edit: 11 år 9 måneder dager siden by Vidar Holum.
- Thor Sørensen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1758
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter
Hei Vidar
Det er pga mitt medlemsskap at jeg kunne få ekstra billetter, men måtte da samtidig ha med bil. Ellers så må man være tidlig ute. Fantastisk tur som vil vises utdrag fra på innemøte i November.
Når man parkerer på Hawthorn Infield Parking så krysser man banen, da jeg skulle til noen venner i Dorseth på kvelden, så måtte jeg dessverre kjøre halve banen for å komme ut :lol:
Det er pga mitt medlemsskap at jeg kunne få ekstra billetter, men måtte da samtidig ha med bil. Ellers så må man være tidlig ute. Fantastisk tur som vil vises utdrag fra på innemøte i November.
Når man parkerer på Hawthorn Infield Parking så krysser man banen, da jeg skulle til noen venner i Dorseth på kvelden, så måtte jeg dessverre kjøre halve banen for å komme ut :lol:
- Thor Sørensen
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1766
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter
Nå har vi gjort unna Goodwood, en flott opplevelse, Infield parkeringen var et hyggelig samlingsted for oss som parkerte der og de som kom innom for å se. Da vi reiste ut fra parkeringen på ettermiddagen lørdag så kunne vi ikke krysse banen, vi måtte kjøre halve banen til målområde til stor glede. Da har jeg(Thor) kjørt med min MGA 4 runder på Silverstone i 2005 og en halv runde på Goodwood
Ellers så var Kimber House en stor opplevelse med en times prat med Peter Neal som var med i designavdelingen da MGA ble formet! Spennede historie, fikk også en gjennomgang av historie og huset av Colin Grant og hilste på General manager Julian White meed en hyggelig prat.

- Per Mügge
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1767
av Per Mügge
Besvart av Per Mügge i emne Goodwood Revival 2013 NMGK Oslo Senter
52 sekunder ut i denne videosnutten fra Goodwood på YouTube dukker det opp to norske biler!
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.247 sekunder