Nok plass?
- Tore Lia
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1676
av Tore Lia
Nok plass? opprettet av Tore Lia
Er ny her. Er 187 cm lang. Har jeg god nok sitteplass i en MGA/MGB fra rundt 1960?
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1677
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Nok plass?
Om MGB: jeg er 6 centimeter kortere enn deg og har aldri vært i nærheten av å føle jeg er for lang til en MGB. Derimot har jeg mange ganger tenkt at en B er en perfekt sportsbil for de virkelig langbeinte.
Jeg tror ikke du vil føle en B er for liten for deg.
En B er romslig innvendig og beinplassen fremover er overraskende god, bilens størrelse utvendig tatt i betraktning.
MGA folket svarer deg sikkert ganske snart om sine erfaringer så har du litt å gå ut i fra.
Hilsen
Steinar
Jeg tror ikke du vil føle en B er for liten for deg.
En B er romslig innvendig og beinplassen fremover er overraskende god, bilens størrelse utvendig tatt i betraktning.
MGA folket svarer deg sikkert ganske snart om sine erfaringer så har du litt å gå ut i fra.
Hilsen
Steinar
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1681
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Nok plass?
Tore Lia
Ja jeg er 187 slank og har god plass i en MGA (eier en selv)så det skal ikke være noe problem for deg. Nok av benplass. Kan kanskje advare hvis man er stor rundt livet, men da kan det løses med mindre ratt og justerbar rattstamme slik jeg har på min.
Ja jeg er 187 slank og har god plass i en MGA (eier en selv)så det skal ikke være noe problem for deg. Nok av benplass. Kan kanskje advare hvis man er stor rundt livet, men da kan det løses med mindre ratt og justerbar rattstamme slik jeg har på min.
- Mark Ratcliff
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1683
av Mark Ratcliff
Besvart av Mark Ratcliff i emne Nok plass?
189 og ingen problemer i en MGB annet en at jeg må bestemme om jeg ser gjennom frontruten eller over den. GT en er ingen problem i det hele tatt.
- Halvor Asland
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1685
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Nok plass?
Hei
Medlemmer i Østfold er herved utfordret!!!!! Ta kontakt med Tore og gi han en mulighet for å prøve MGB og MGA.
mvh
halvor
Medlemmer i Østfold er herved utfordret!!!!! Ta kontakt med Tore og gi han en mulighet for å prøve MGB og MGA.
mvh
halvor
- Tore Lie
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1703
av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Nok plass?
Morsomt med en nesten-navnebror på forumet. Min oldefar het faktisk Lia før han ble urban og skiftet til Lie 
Jeg er en pusling på 180, og må si som de andre her - plass er overhodet ikke noe problem i MGB hvis du er lang i beina. Men hvis du er lang i overkroppen, eller seteputen i MGBen er veldig godt stoppet, kan du få hodet litt høyt i forhold til frontruten.

Jeg er en pusling på 180, og må si som de andre her - plass er overhodet ikke noe problem i MGB hvis du er lang i beina. Men hvis du er lang i overkroppen, eller seteputen i MGBen er veldig godt stoppet, kan du få hodet litt høyt i forhold til frontruten.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.261 sekunder