Goodwood Revival 2013- Norway meeting
- Steinar Braaten
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 10 måneder dager siden - 11 år 9 måneder dager siden #1669
av Steinar Braaten
Hva er det?
Rett og slett et uformelt møte av nordmenn som er på Goodwood Revival 13-15. september 2013.
Norwegian MG Tour, tur nr. 2 til England i år, går i september også til Goodwood Revival.
Vi er 27 MG entusiaster, fordelt på 14 biler, som skal nyte Goodwood Revival i lange åndedrag!

Men vi er slett ikke alene som vikinger fra nord, vi vet om entusiaster fra Rogaland, Trøndelag og Østlandet som er ute i samme ærend som oss.
Nærmere 50 Nordmenn som vi vet om, pluss sikkert mange flere!
Derfor tar Norwegian MG Tour initiativet til å samles for en uhøytidelig prat over litt mat og en pint eller flere både fredag og lørdag.
Vi møtes ved Revival Bar i Madgewick svingen, som ligger til venstre for hovedinngangen. Gå langs banen ned i første sving, noen få minutters gange.
Der finner du bar, matservering og toaletter. Her møtes de som vil på sparket begge dagene klokken 13:00 lokal tid. Intet program, bare et «hei på deg og takk for sist!» møte.
Se denne linken:
Kart over Goodwood Revival
Goodwood Revival 2013- Norway meeting opprettet av Steinar Braaten
Goodwood Revival-Norway meeting
Hva er det?
Rett og slett et uformelt møte av nordmenn som er på Goodwood Revival 13-15. september 2013.
Norwegian MG Tour, tur nr. 2 til England i år, går i september også til Goodwood Revival.
Vi er 27 MG entusiaster, fordelt på 14 biler, som skal nyte Goodwood Revival i lange åndedrag!

Men vi er slett ikke alene som vikinger fra nord, vi vet om entusiaster fra Rogaland, Trøndelag og Østlandet som er ute i samme ærend som oss.
Nærmere 50 Nordmenn som vi vet om, pluss sikkert mange flere!
Derfor tar Norwegian MG Tour initiativet til å samles for en uhøytidelig prat over litt mat og en pint eller flere både fredag og lørdag.
Vi møtes ved Revival Bar i Madgewick svingen, som ligger til venstre for hovedinngangen. Gå langs banen ned i første sving, noen få minutters gange.
Der finner du bar, matservering og toaletter. Her møtes de som vil på sparket begge dagene klokken 13:00 lokal tid. Intet program, bare et «hei på deg og takk for sist!» møte.
Se denne linken:
Kart over Goodwood Revival
Last edit: 11 år 9 måneder dager siden by Steinar Braaten.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Ingvild Sjødin
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1709
av Ingvild Sjødin
Besvart av Ingvild Sjødin i emne Goodwood Revival 2013- Norway meeting
Ser det er mange MG folk som skal til Goodwood. - Er det mulig å komme inn på området dersom man bare møter opp eller må man ordne seg med billetter på forhånd?
Bjørn Sjødin
Bjørn Sjødin
- Steinar Braaten
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1712
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Goodwood Revival 2013- Norway meeting
Hei Bjørn
Det sikreste er å kjøpe på forhånd. Ta en titt på web siden til Goodwood og se om det er flere billetter igjen.
Så hender det at noen av våre codrivere ikke er med begge dagene, da har vi i så fall ledig billett, men det vet ikke det før nærmere dato. Send meg mobilnummeret ditt til steinar@mgnorway.net så kan jeg ringe deg om noen ikke skal bruke sin billett en av dagene.
Jeg kom for få timer siden til England med båten til Harwich. Her er 28 grader varmt, strålende sol! Fortsetter været slik har vi mye fint å se frem til. I alle fall har de engelskmenn jeg hittil har snakket med sagt at godværet skal holde seg i minst en uke fremover. Så la det bli slik...
Det sikreste er å kjøpe på forhånd. Ta en titt på web siden til Goodwood og se om det er flere billetter igjen.
Så hender det at noen av våre codrivere ikke er med begge dagene, da har vi i så fall ledig billett, men det vet ikke det før nærmere dato. Send meg mobilnummeret ditt til steinar@mgnorway.net så kan jeg ringe deg om noen ikke skal bruke sin billett en av dagene.
Jeg kom for få timer siden til England med båten til Harwich. Her er 28 grader varmt, strålende sol! Fortsetter været slik har vi mye fint å se frem til. I alle fall har de engelskmenn jeg hittil har snakket med sagt at godværet skal holde seg i minst en uke fremover. Så la det bli slik...
- Thor Sørensen
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1725
av Thor Sørensen
Besvart av Thor Sørensen i emne Goodwood Revival 2013- Norway meeting
Hei Bjørn
Alt er utsolgt, jeg er medlem i GRRC og fikk kjøpt billett forrige uke ene og alene hvis jeg hadde med MG min, må være en bil eldre en 66 modell.
Man må bestille når billettene legges ut på begynnelsen av året. Det er det sikreste.
MG Hilsen Thor
Alt er utsolgt, jeg er medlem i GRRC og fikk kjøpt billett forrige uke ene og alene hvis jeg hadde med MG min, må være en bil eldre en 66 modell.
Man må bestille når billettene legges ut på begynnelsen av året. Det er det sikreste.
MG Hilsen Thor
- Vidar Holum
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden #1756
av Vidar Holum
Besvart av Vidar Holum i emne Goodwood Revival 2013- Norway meeting
Enig med Thor, vi bokka B&B for 2014 i Chichcester i går lørdag for å være sikker.
Må bare se til at dato ikke krasjer med Rally Telemark :-)det blir tett.
Hvordan kjørte alle sammen?
Båt fra Danmark eller Langesund?
Eller kjørt rundt
Må bare se til at dato ikke krasjer med Rally Telemark :-)det blir tett.
Hvordan kjørte alle sammen?
Båt fra Danmark eller Langesund?
Eller kjørt rundt
- Steinar Braaten
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 9 måneder dager siden - 11 år 9 måneder dager siden #1765
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Goodwood Revival 2013- Norway meeting
Vi er 27 personer og 14 biler som kom hjem fra Englandstur, deriblant Goodwood i dag morges. En fantastisk artig tur som blir skrevet om senere, men om Goodwood og billetter:
Det er ikke noe problem å få tak i billetter om man er tidlig ute. Og det er heller ikke noe problem å få parkere på gratisparkeringen for veteranbiler rett utenfor hovedinngangen.
Vi sto der. Og det er definitivt det beste.

Ikke trenger man da å betale høye summer for å komme på Infield parkeringen, ikke må man møte tidlig om morgenen før løpene starter, og ikke må man stå der til løpene er over om kvelden.
Altså er man 100% fleksibel på om man vil komme/reise sent eller tidlig, en står sammen med tusenvis av andre veterane biler og man er like ved hovedinngangen, rett ved alle utstillerne på området utenfor gjerdet.
Selve Goodwood er en gedigen opplevelse, som en av våre deltagere sa; en folkefest!, intet mindre. Her er mange bilentusiaster, men det spørs om ikke det er en del som bare er her for å kunne kle seg ut og nyte synet av alle de flott kledde menneskene!
Veien til Goodwood kan gjøres på flere måter, for eksempel:
- Brevik-Immingham
- Kristiansand/Larvik-Hirtshals og Esbjerg - Harwich slik vi gjorde.
- og så kan man selvsagt kjøre hele veien, men det tar tid. Og er langt!
Uansett reisemåte og valg av billetter/parkering; Goodwood bør en unne seg!
Og Norway meeting, hvordan gikk det?
Supert!, på fredag ver det ca. 40 nordmenn samlet, fra Rogaland, Agder, Østfold, Buskerud, Oppland og Trøndelag!
Og utenom det så var det slett ikke uvanlig at vi hørte norske stemmer blant publikum! Her er man ikke alene som nordmann, det er sikkert!
Det er ikke noe problem å få tak i billetter om man er tidlig ute. Og det er heller ikke noe problem å få parkere på gratisparkeringen for veteranbiler rett utenfor hovedinngangen.
Vi sto der. Og det er definitivt det beste.

Ikke trenger man da å betale høye summer for å komme på Infield parkeringen, ikke må man møte tidlig om morgenen før løpene starter, og ikke må man stå der til løpene er over om kvelden.
Altså er man 100% fleksibel på om man vil komme/reise sent eller tidlig, en står sammen med tusenvis av andre veterane biler og man er like ved hovedinngangen, rett ved alle utstillerne på området utenfor gjerdet.
Selve Goodwood er en gedigen opplevelse, som en av våre deltagere sa; en folkefest!, intet mindre. Her er mange bilentusiaster, men det spørs om ikke det er en del som bare er her for å kunne kle seg ut og nyte synet av alle de flott kledde menneskene!
Veien til Goodwood kan gjøres på flere måter, for eksempel:
- Brevik-Immingham
- Kristiansand/Larvik-Hirtshals og Esbjerg - Harwich slik vi gjorde.
- og så kan man selvsagt kjøre hele veien, men det tar tid. Og er langt!
Uansett reisemåte og valg av billetter/parkering; Goodwood bør en unne seg!
Og Norway meeting, hvordan gikk det?
Supert!, på fredag ver det ca. 40 nordmenn samlet, fra Rogaland, Agder, Østfold, Buskerud, Oppland og Trøndelag!
Og utenom det så var det slett ikke uvanlig at vi hørte norske stemmer blant publikum! Her er man ikke alene som nordmann, det er sikkert!

Last edit: 11 år 9 måneder dager siden by Steinar Braaten.
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.255 sekunder