Bilen tilbake fra lakkeringsverkstedet

• Raymond Wardenær
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #1567 av Raymond Wardenær
Bilen tilbake fra lakkeringsverkstedet opprettet av Raymond Wardenær
Nå kan jeg kjøre rundt i en pen MGB GT igjen. Som noen her sikkert husker, skrapte jeg opp hele høyresiden da jeg lekte med autovernet en regnfull dag i Østerdalen, på vei til Lofoten i sommer.
Nå er bilen tilbake etter skjønnhetsbehandling på et oppretning- og lakkeringsverksted. Jeg brukte firmaet Bilskade og Lakk på Alnabru. Dette firmaet holder faktisk til rett overfor den lille stikkveien som går inn til MG-Service i Verkseier Furulunds vei.
Arbeidet som ble gjort var meget bra. Litt rust nederst ved døra ble også tatt, da de gikk over hele høyresida. Nytt speil, nytt dørhåndtak og nye sidelister.
Det eneste problemet nå er at bilen er så mye finere og blankere på høyresida enn venstresida. Heldigvis er det ingen som ser begge sidene samtidig ;)
Dette firmaet kan anbefales!

Vedlegget ble ikke funnet

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Kai Endre Hager
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #1570 av Kai Endre Hager
Besvart av Kai Endre Hager i emne Bilen tilbake fra lakkeringsverkstedet
Det er etter hva jeg vet det firmaet som Kjell Hagen Nilsen bruker til sine restaureringsprosjekter. Og de bilene er noen virkelige smykker, både innvendig og utvendig. :cheer:

• Kjell Hagen Nilsen
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 10 måneder dager siden #1572 av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Bilen tilbake fra lakkeringsverkstedet
Det er riktig at jeg har benyttet lakkeringsdelen hos Bilskade og Lakk til et par av mine restaureringer. Dette firmaet ligger helt i toppskiktet blant forsikringsselskapenes oversikt over anbefalte oppretterverksteder og jeg har henvist et par MG eiere som har hatt skader dit. De har godt samarbeid med forsikringsselskapene slik at skadetaksering og reparasjoner går veldig raskt og greit. Anbefaler de på det varmeste om du har vært uheldig og fått skadet bilen din, både den klassiske og den moderne.

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.253 sekunder
Forumløsning av: Kunena