Flere nye emner?

• Kjell Hagen Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1262 av Kjell Hagen Nilsen
Flere nye emner? opprettet av Kjell Hagen Nilsen
Jeg savner at vi er flinkere til å opprette nye emner. Se f.eks. saken om motortrøbbel på Midget og saken Hva har vi gjort med bilen i dag. Begge disse strekker seg over flere sider og i kommentarene kommer det frem flere interessante spørsmål som burde hatt sitt eget emne. Dette ville gjort det enklere å få svarene sett av flere og ville gjort det enklere for de av oss som forsøker å dele litt av vår ringe kunnskap med dere som spør. Er noen enig i dette? Har jeg fått solstikk eller er jeg bare så sær og tett i pappen som kona inniblant sier jeg er?
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Kjell Hagen Nilsen.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Tore Lie
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1265 av Tore Lie
Besvart av Tore Lie i emne Sv: Flere nye emner?
Skal ikke ta stilling til hva din kone har rett i og ikke, Kjell... :whistle:

Men jeg synes du har et veldig godt poeng. Hadde sikkert vært fint om vi oppretter nytt emne når en sak tar ny vending og andre emner en det opprinnelige blir diskutert.

• Halvor Asland
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1271 av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: Flere nye emner?
Enig Kjell !!!!!!

Vi starter en tråd og sporer fort av....

mvh
halvor

• Steinar Braaten
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1273 av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne Sv: Flere nye emner?
Også enig!
Det er lett å spore av når man svarer på innlegg. MG entusiasmen er stor og dermed fort gjort å komme inn på nye emner som kanskje ikke var opprinnelsesemnet.

Men det som er suverent med forumet nå er at stadig flere kaster seg ut i forumskriving, aktiviteten er definitivt på vei opp. Det gleder en MG entusiast!
Så skriv i vei folkens! Det lager et levende miljø her!

Og Kjell, du har hverken solstikk eller snev av fruens antydninger :lol: :lol: :lol:

• Kjell Hagen Nilsen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1279 av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne Sv: Flere nye emner?
Takk for det Steinar. Jeg skal skrive det ut og vise det til kona når det skulle bli nødvendig. :)

• Bjørn Harald Brenna
  • Besøkende
  • Besøkende
11 år 11 måneder dager siden #1288 av Bjørn Harald Brenna
Besvart av Bjørn Harald Brenna i emne Sv: Flere nye emner?

Kjell Hagen Nilsen skrev: Jeg savner at vi er flinkere til å opprette nye emner. Se f.eks. saken om motortrøbbel på Midget og saken Hva har vi gjort med bilen i dag. Begge disse strekker seg over flere sider og i kommentarene kommer det frem flere interessante spørsmål som burde hatt sitt eget emne. Dette ville gjort det enklere å få svarene sett av flere og ville gjort det enklere for de av oss som forsøker å dele litt av vår ringe kunnskap med dere som spør. Er noen enig i dette? Har jeg fått solstikk eller er jeg bare så sær og tett i pappen som kona inniblant sier jeg er?

Er nok verken tett i bollen eller solstikk dette Kjell. Meget bra innspill!
BH

Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.213 sekunder
Forumløsning av: Kunena