ERFARINGER MED FIRMA SIMON J. ROBINSON
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1053
av Halvor Asland
ERFARINGER MED FIRMA SIMON J. ROBINSON opprettet av Halvor Asland
Hei
Jeg er blitt kontaktet av et medlem i klubben som har hatt bilen til reparasjon og noen ombygninger hos Simon J. Robinson i England. Ut fra hva jeg leser av kommunikasjon og hører fra eieren, er jeg sjokkert over dette firmaet, prisene de tar og avtalene de ikke holder.
:angry:
Noen som har andre erfaringer med SJR?
mvh
halvor
Jeg er blitt kontaktet av et medlem i klubben som har hatt bilen til reparasjon og noen ombygninger hos Simon J. Robinson i England. Ut fra hva jeg leser av kommunikasjon og hører fra eieren, er jeg sjokkert over dette firmaet, prisene de tar og avtalene de ikke holder.
:angry:
Noen som har andre erfaringer med SJR?
mvh
halvor
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Tore Petter Stensrud
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1056
av Tore Petter Stensrud
Besvart av Tore Petter Stensrud i emne Sv: ERFARINGER MED FIRMA SIMON J. ROBINSON
Kjøpte en MGA som restaureringsobjekt derfra helt tilbake i 1988. Det var på forhånd klart at det var et "body-off" prosjekt. Men Simon Robinson skulle sende med det som trengtes av rep.deler for å kunne sveise opp karrosseriet. Vi var enige om lista med reservedeler som skulle ligge i bilen ved shipping til Norge. Bare halparten av delene kom og det ble flere telefoner og trusler med både MG Car Club, og å gå til den internasjonale veteranpressen før de manglende delene etter flere måneder ble lagt inn i en annen MGA som skulle sendes til Oslo.
Senere ble det klart at det også var trikset med bilens identitet. Papirer og skilt med chassisnr. viste en 1958 modell, men etter nærmere studier viste det seg at dette egentlig var en 1959-1960 modell. Men bilen ble registrert etter 5 års restaurering og har gått upåklagelig siden.
Aldri mer Simon J. Robinson!
Senere ble det klart at det også var trikset med bilens identitet. Papirer og skilt med chassisnr. viste en 1958 modell, men etter nærmere studier viste det seg at dette egentlig var en 1959-1960 modell. Men bilen ble registrert etter 5 års restaurering og har gått upåklagelig siden.
Aldri mer Simon J. Robinson!
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden - 11 år 11 måneder dager siden #1057
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne Sv: ERFARINGER MED FIRMA SIMON J. ROBINSON
Hei Tore Petter
For å si det som det er: JEG SLUTTET Å HANDLE MED SJR ALLEREDE PÅ 80-TALLET!!
SJR var på den tiden stor på MGA så jeg kjøpte alle karosseridelene jeg trengte fra han. Da jeg kom hjem viste det seg at passformen var ELENDIG!!!! Heldigvis ble en MGA utsatt for en påkjørsel på den tiden og via ...via... ble jeg kontaktet av forsikringsselskapet med forespørsel om de kunne få kjøpe karosserideler fra meg. Gjett hva svaret ble....
Jeg var også innom SJR for 5 år siden da jeg var på tur forbi og inntrykket av Simon er ikke blitt noe bedre..... Faktisk så har jeg ennå til gode å høre et positivt skussmål om SJR, men jeg venter jeg på flere tilbakemeldinger her før jeg gjør opp min endelige mening.... Uansett regningen som SJR har presentert for medlemmet jeg nevte er bare horrific!!!!!
mvh
halvor
For å si det som det er: JEG SLUTTET Å HANDLE MED SJR ALLEREDE PÅ 80-TALLET!!
SJR var på den tiden stor på MGA så jeg kjøpte alle karosseridelene jeg trengte fra han. Da jeg kom hjem viste det seg at passformen var ELENDIG!!!! Heldigvis ble en MGA utsatt for en påkjørsel på den tiden og via ...via... ble jeg kontaktet av forsikringsselskapet med forespørsel om de kunne få kjøpe karosserideler fra meg. Gjett hva svaret ble....
Jeg var også innom SJR for 5 år siden da jeg var på tur forbi og inntrykket av Simon er ikke blitt noe bedre..... Faktisk så har jeg ennå til gode å høre et positivt skussmål om SJR, men jeg venter jeg på flere tilbakemeldinger her før jeg gjør opp min endelige mening.... Uansett regningen som SJR har presentert for medlemmet jeg nevte er bare horrific!!!!!
mvh
halvor
Last edit: 11 år 11 måneder dager siden by Halvor Asland.
- Frank Rygh
- Besøkende
-
11 år 11 måneder dager siden #1066
av Frank Rygh
Besvart av Frank Rygh i emne Sv: ERFARINGER MED FIRMA SIMON J. ROBINSON
Hei
Fint at noen sier i fra
Jeg har aldri handlet med denne mannen, eller hans firma.
Men har jo hørt at dette er et firma og en person man IKKE gjør foretninger med
Det er derfor fint at dette blir sagt fra om på våre sider slik at flere personer ikke trenger erfaringer med dette firma, eller person
Fint at noen sier i fra

Jeg har aldri handlet med denne mannen, eller hans firma.
Men har jo hørt at dette er et firma og en person man IKKE gjør foretninger med
Det er derfor fint at dette blir sagt fra om på våre sider slik at flere personer ikke trenger erfaringer med dette firma, eller person
Moderator: AdminPS
Tid til å lage siden: 0.187 sekunder