- Mottatte takk 0
Diskusjon om tekniske emner. Tekniske spørsmål og svar fra medlemmene.
Deler til AUD325 SU forgasser
- John Lewis Solberg
- Emneforfatter
- Avlogget
- New Member
-
Less
Mer
1 år 1 måned dager siden - 1 år 1 måned dager siden #6412
av John Lewis Solberg
Deler til AUD325 SU forgasser opprettet av John Lewis Solberg
Hey, nettopp kjøpt en 1968 MGB Roadster og har en jet assembly jeg må bytte, fikk til en middlertidig løsning og fikk bilen hjem... har vært online og fant deler men lurt på om det fins en lokalt forhandler (i norge) på SU forgasserer, også noen tips på en evt god MGB mekaniker i nærheten av meg, jeg bor på nesodden (Akershus Fylke). Grunn at jeg sporre er at det vil koster 24 pounds i frakt og litt toll fra staten vil sikkert kommer i tillegg... hvis prisen er omtrent likt her i norge så er det noen kroner å sparer på her
Last edit: 1 år 1 måned dager siden by John Lewis Solberg. Grunn: mer detaljer
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- AdminPS
- Avlogget
- Administrator
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
1 år 1 måned dager siden #6413
av AdminPS
Besvart av AdminPS i emne Deler til AUD325 SU forgasser
Hei John,
Det er vel Classic Auto i Fredrikstad som har best utvalg her i Norge. Du kan ringe TG Kaugerud på 994 05 252
Hvis du finner delenumrene du trenger kan jeg sjekke om vi har det i Bergen Senter. Vi har organisert delelageret vårt iht Moss i UK, så det er best hvis du leter frem korrekte delenumre der. Jeg tror vi har både til fremre og bakre forgasser, både brukt og ny. Men altså, delenummer, takk....
Peter
Det er vel Classic Auto i Fredrikstad som har best utvalg her i Norge. Du kan ringe TG Kaugerud på 994 05 252
Hvis du finner delenumrene du trenger kan jeg sjekke om vi har det i Bergen Senter. Vi har organisert delelageret vårt iht Moss i UK, så det er best hvis du leter frem korrekte delenumre der. Jeg tror vi har både til fremre og bakre forgasser, både brukt og ny. Men altså, delenummer, takk....
Peter
- John Lewis Solberg
- Emneforfatter
- Avlogget
- New Member
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
1 år 1 måned dager siden #6414
av John Lewis Solberg
Besvart av John Lewis Solberg i emne Deler til AUD325 SU forgasser
Takk for rask tilbakemelding, vi snakkes og god helg
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.181 sekunder