Diskusjon om tekniske emner. Tekniske spørsmål og svar fra medlemmene.
BREMSESLANGER
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 1 uke dager siden - 11 år 1 uke dager siden #3241
av Halvor Asland
BREMSESLANGER opprettet av Halvor Asland
Hei
Er en smule alterert idag. Igår jekket jeg opp min MGB GT V8 og satte den på 4 bukker for å overhale bremsene.
I forkant hadde jeg innkjøpt alle nødvendige deler.
Fra eBay hadde jeg kjøpt inn 3 "braided brake hoses" fra Matt Lewis Racing som er et stort firma innen særlig rally, men også racing.
Da jeg skulle montere slangene, viste det seg at den ene nippelen var forskjellig fra de andre og dermed passet selvsagt ikke slangen!!! :woohoo:
Når jeg i tillegg leser bruksanvisningen, står det at slangene er for konkurransebruk ONLY og ikke for "road use".
Der står jeg!! Har kontaktet Matt Lewis via mail og venter en beklagelse samt en bekreftelse om at disse sangene selvsagt også kan benyttes på gatebiler..
:angry:
Det blir vel å kontakte Kjell H.N eller andre som kan bidra med korrekte deler....
Er en smule alterert idag. Igår jekket jeg opp min MGB GT V8 og satte den på 4 bukker for å overhale bremsene.
Vedlegget ble ikke funnet
I forkant hadde jeg innkjøpt alle nødvendige deler.
Fra eBay hadde jeg kjøpt inn 3 "braided brake hoses" fra Matt Lewis Racing som er et stort firma innen særlig rally, men også racing.
Da jeg skulle montere slangene, viste det seg at den ene nippelen var forskjellig fra de andre og dermed passet selvsagt ikke slangen!!! :woohoo:
Når jeg i tillegg leser bruksanvisningen, står det at slangene er for konkurransebruk ONLY og ikke for "road use".
Der står jeg!! Har kontaktet Matt Lewis via mail og venter en beklagelse samt en bekreftelse om at disse sangene selvsagt også kan benyttes på gatebiler..
:angry:
Det blir vel å kontakte Kjell H.N eller andre som kan bidra med korrekte deler....
Last edit: 11 år 1 uke dager siden by Halvor Asland.
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 1 uke dager siden #3243
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne BREMSESLANGER
Hei
Da har jeg fått svar fra selveste Matt Lewis. Kort sagt: Det er gått mer enn 6 måneder fra jeg kjøpte slangene og til jeg meldte min reklamasjon og dermed er de ikke ansvarlig for manglene på slangene!!
DERFOR: STYR UNNA MATT LWEIS RACING!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Da har jeg fått svar fra selveste Matt Lewis. Kort sagt: Det er gått mer enn 6 måneder fra jeg kjøpte slangene og til jeg meldte min reklamasjon og dermed er de ikke ansvarlig for manglene på slangene!!
DERFOR: STYR UNNA MATT LWEIS RACING!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
- Steinar Braaten
- Besøkende
-
11 år 1 uke dager siden #3245
av Steinar Braaten
Besvart av Steinar Braaten i emne BREMSESLANGER
- Halvor Asland
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 1 uke dager siden #3246
av Halvor Asland
Besvart av Halvor Asland i emne BREMSESLANGER
Takk Steinar - da blir det Goodridge!!!
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.206 sekunder