- Mottatte takk 0
Diskusjon om tekniske emner. Tekniske spørsmål og svar fra medlemmene.
BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL
- Henning Dahlgren
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1931
av Henning Dahlgren
BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL opprettet av Henning Dahlgren
Hei, jeg har et problem på min TD at det H blinklyset lyser når jeg bremser.
Har sett etter om det er noen overledning eller noe som ikke har god nok kontakt mot sjassis. det er ganske bra ledningsmatte i bilen og det går ingen sikringer. Jeg har byttet bryter (orginal)for blinklys, og prøvet om det er feilkopling der, men det er det ikke. Har noen et godt råd?
Mvh Henning
Har sett etter om det er noen overledning eller noe som ikke har god nok kontakt mot sjassis. det er ganske bra ledningsmatte i bilen og det går ingen sikringer. Jeg har byttet bryter (orginal)for blinklys, og prøvet om det er feilkopling der, men det er det ikke. Har noen et godt råd?
Mvh Henning
Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.
- Peter Skarsjø
- Avlogget
- Administrator
-
Less
Mer
11 år 8 måneder dager siden #1932
av Peter Skarsjø
Besvart av Peter Skarsjø i emne BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL
Jeg tror jeg skal våge meg utpå med et teknisk råd 
Dette høres ut som et jordingsproblem i baklyset. Sjekk igjen at det er tilstrekkelig kontakt mellom baklyset/blinklyset og jord.
Lykke til

Dette høres ut som et jordingsproblem i baklyset. Sjekk igjen at det er tilstrekkelig kontakt mellom baklyset/blinklyset og jord.
Lykke til

- Truls Sundt
- Avlogget
- Banned
-
Less
Mer
- Mottatte takk 0
11 år 8 måneder dager siden #1933
av Truls Sundt
Besvart av Truls Sundt i emne BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL
Sjekk også blinklys "fordelingsreleet" se
www.ttalk.info/LateTDWiring.htm
Se også om du har montert en feil lyspære eller om pærene sitter riktig i sokkelen
- Kjell Hagen Nilsen
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1936
av Kjell Hagen Nilsen
Besvart av Kjell Hagen Nilsen i emne BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL
Tipper problemet ditt ligger, som Truls skriver, i fordelingsreleet. Har sett samme type problem på MGA 1500 som bruker samme konstruksjonen med felles blink og bremselyspære.
- Henning Dahlgren
- Emneforfatter
- Besøkende
-
11 år 8 måneder dager siden #1938
av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne BLINKLYS SOM LYSER NÅR DET IKKE SKAL
Takk for mange fine svar. Jeg har et slikt blinkirelle med mange uttak. Han som hadde bilen før hadde kjøpt det fra england, så det ligger i org esken. Men jeg får ikke spurt han nå, fordi han døde i sommer. Får vel heller ikke prøvet dette ut før det blir varmere i været igjen. Det skulle ha vært en MG avdeling her på Hønefoss og Ringerike, det er liksom for langt å reise til Oslo eller Drammen for en hyggelig fagprat. På jernbanen klubben her som jeg er nabo til, blir det for mye snakk om andre ting enn Mg. Men som jeg har tellet til så er det ca 10 MGeiere i området. Men igjen tusen takk for fine svar. Mvh. Henning
Moderator: AdminPS, Truls Sundt
Tid til å lage siden: 0.190 sekunder