Verdivurdering

• Jørgen Topp
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 3 måneder dager siden #5967 av Jørgen Topp
Verdivurdering opprettet av Jørgen Topp
Hei,

Hvem kan gi verdivurdering av min MG TD 1953? En som mitt forsikringsselskap vil godkjenne ?
Hvem gir skadevurdering i tilfelle av uhell? Hvem påtar seg reparasjoner av slike farkoster? (Da godkjente av forsikringsselskapet).
Hva koster det å få en verdivurdering?

Svar mottas ærbødigst

God skruing og pussing til alle

Jørgen Topp

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Henning Dahlgren
  • Besøkende
  • Besøkende
7 år 2 måneder dager siden #5971 av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne Verdivurdering
Hei Jørgen, jeg har snakket med han som klarerte og hjalp meg med LMK forsikringen på min MG TD. Maken til din kanskje fra 1953 importert fra USA osv. Da jeg fikk forsikring på den måtte jeg ta mange bilder av bilen og Nils Kr. Nikolaysen verifiserte det han så som en besiktiges-mann for LMK. Han er medlem her i klubben på Hønefoss. Den gangen så var det vel som nå, jeg hadde kjøpt bilen for en god pris, og syntes det var greit og legge på noen kr, så forsikrings ble satt til kr 250". Slik var det helt til 2016, da snakket alle om at bange av våre biler var underforsikret og jeg ba om å gå opp til 300" det var helt greit. Som Nikolaysen ser så bestemmer du prisen / taksten på bilen din selv i forhold til hva du kan bli bydd på av den. Det er besiktigelse-folk på Gjøvik for LMK som kan hjelpe deg. Du kan ringe LMK 21495037 og der får du hjelp. Du kunne også ringe Nikolaysen på 40843606, så kan han korrigere hvis jeg har skrevet noe feil. Du må ha lykke til med en fin bilsesong når våren kommer. hilsen Henning

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.593 sekunder
Forumløsning av: Kunena