Billigste vei til høyere sluttutveksling TD /TF

• Jan Emil Kristoffersen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 8 måneder dager siden - 9 år 8 måneder dager siden #4503 av Jan Emil Kristoffersen
Billigste vei til høyere sluttutveksling TD /TF opprettet av Jan Emil Kristoffersen
T-serien er alt for lavt gearet for moderne veier. Det er i prinsippet to veier til en høyere sluttutveksling; enten en Ford Sierra 5 trinns kasse med ombygningskit , eller sette inn kronhjul og pinjong fra en MGA. Når jeg tar opp dette er det fordi jeg prøver å rydde i kjelleren og har en MGA differensial (4.,3:1) som ligger i veien og som ikke har blitt avhendet gjennom salgsannonsene. Så hvis noen har en TD eller TF og er misfornøyd med å slippe opp for omdreininger rundt 70 km/t så har jeg altså en super løsning inkl. bruksanvisning liggende - til innbruddspris. Redd den fra Grønmo! :(

Jan Emil
Last edit: 9 år 8 måneder dager siden by Jan Emil Kristoffersen.

Vennligst Logg inn eller Registrer konto for å bli med i samtalen.

• Henning Dahlgren
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 8 måneder dager siden #4509 av Henning Dahlgren
Besvart av Henning Dahlgren i emne Billigste vei til høyere sluttutveksling TD /TF
:P Hei jeg svarte deg ganske fort, men jeg kan ikke se at det har gått igjennom. Men jeg var inntresert. nevnte noe om hva du skulle ha?. Send meg vare en Mail på delta.elektronikk@ringnett.no , med adr. så kan jeg sende en budbil innom. Mvh. Henning Dahlgren

• Jan Emil Kristoffersen
  • Emneforfatter
  • Besøkende
  • Besøkende
9 år 8 måneder dager siden #4510 av Jan Emil Kristoffersen
Besvart av Jan Emil Kristoffersen i emne Billigste vei til høyere sluttutveksling TD /TF
Du har mail Henning,

Moderator: AdminPSTruls Sundt
Tid til å lage siden: 0.821 sekunder
Forumløsning av: Kunena